|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Læsestof
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, jeg er begyndt at læse en del, det begyndte bare som noget jeg gjorde i bussen eller bilen, men nu kan jeg nemt bruge mange timer med hovedet begravet i en bog.
Så nu vil jeg spørge om nogen af jer har en god bog i vil forslå ? Jeg har læst de mange bøger om "Arven" aka. Eragon, og jeg er igang med den tredje Harry Potter bog (skal da lige læses). Jeg regnede eller med at læse Tolkien, men de var desværre udlånt så det måtte vente. Men altså: Nogen forslag? Engelske bøger er også velkomne, jeg finder det nogen gange nemmere at læse for at være helt ærlig. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor mange sider og hvor store skal de være ?
en rigtig go' fantasy jeg har læst er Deltora's Bælte. en fantastisk bog IMO den er ikke specielt lang (100 - 200 sider per bog?) og der er fin plads på siderne. (nærmer sig lidt Harry Potter?)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Valravnen, og De Gale er nok 2 af de bedste bøger, jeg har læst, de giver forskellige meninger, og sætter gang i fantasien, og gør noget, som man slet ikke skulle tro, klart en bog som skal læses!
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
En af mine gode venner har snakket en del om den, skal da lige prøve at finde den. Citer:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
gerne over 100-200 sider. javel ja. hitchhikers guide to the galaxy.
jonathan strange og mr. Norrell. lampens børn en god serie på 4+ bøger. alkymisten af michael scott og de andre bøger i den serie. Golak. Magic. Bartimæus trilogien. starbrow serien. det gyldne kompas og broken sky-serien. så er der da noget at vælge imellem serien om odd thomas af dean R. koontz er også meget gode. alle dennis jürgensens bøger er et must. ps. velkommen i de læseglades klub ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:05.

den er ikke specielt lang (100 - 200 sider per bog?) og der er fin plads på siderne. (nærmer sig lidt Harry Potter?)

Starter roligt, og slutter voldsomt 

Linear Mode