|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
fallout 3 follower?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg har gennem ført fallout 3 men jeg ved ikke hvor jeg finder ham der den der kæmpe mutant jeg ville gerne have ham som medhjælper. jeg har set ham før men der havde jeg dårlig karma så jeg kunne ikke få ham.
det er da også for dårlig at men skal være i et landet karma for at få en follower!! det er næsten derfor at jeg ikke spiller der mere!!
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
altså han kræver go' karma (helt god..) fordi han er.. well.. han er god
han vil gerne gøre noget godt for verden selvom han er en mutant.desuden finder du ham i.. uh.. Museum of History. han er utrolig stærk og kan nemt beskytte dig fra de største og ondeste væsner i hele Fallout bare lad være med at stå foran ham når han hiver frem sin Gattling Gun for at slagte fjenden ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Hehe, ja ham mutanten er hardcore. Jeg fik ham som partner da jeg spillede Fallout 3 på PS3.
Han var utroligt god. Elskede hans gattling gun ![]()
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
det hedder en G.E.C.K
![]() men jo. der finder man ham og han tilbyder så at hjælpe en ![]() man behøver ikke hans hjælp. man skal bare have de rigtige midler.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
men man fandt ham i jo i en mission men så havde jeg ikke god karma så jeg kunne ikke få ham men gik han så over til det der sted?
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
altså han ville ikke følge dig alligevel da du bliver fanget..
hvis du har sluppet ud af The Enclave's HQ og du ikke har god karma nok til at få ham som hjælper imens han stod uden foran det der HQ så finder du ham i Museum of History ![]()
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:04.

han vil gerne gøre noget godt for verden selvom han er en mutant.

Linear Mode