|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
snak om fallout 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja.. Maximum. du burde altså stoppe med at spamme forumet med indlæg som ikke giver nogen mening overhoved..
1: lad være med at putte flere indlæg i samme tråd som du selv har lavet (uden der er nogen som har svaret) brug Edit knappen hvis det er vigtigt. 2: stop med at finde på "smarte" ting som denne her tråd. Fallout er et stort spil og folk gider ikke poste deres problem i en tråd hvor folk allerede snakker om selve spillet. hvis man har problemer laver man selv en tråd. 3: lær om tingene før du begynder at påstå noget.. f.eks i Assassin's Creed 3 har du snakket om spansk orginal sprog osv osv osv.. intet af det giver mening fordi det findes i forvejen og alt din kritik er faktisk bare spam. jeg er enig med MEO i at du skal stoppe med at poste unødige ting. hvis du vil snakke med folk om hvorfor det nye Halo er anderledes lav dog en Anmeldelse af det og forklar det der eller lav en ny tråd hvor du skriver alle de nye features op istedet for at give en video fra Youtube. hvis du ikke kan forstå hvordan forumet virker, og at du fortsætter med at spamme fordi du ikke ved hvad du ellers skal gøre så er du nok ikke gammel nok til at være her, og burde enten spørge om hjælp til hvordan du undgår spam osv, eller bare helt stopper med at skrive og bare kigger på jeg vil ikke være ond mod dig. men du må altså forstå at det her begynder at blive lidt irriterende at du bliver ved med at poste ting som folk finder meningsløse og starter dumme diskutioner. i løbet af ingen tid har du skrevet 200 beskeder over halvdelen af dem er spam. ja. du har selfølgelig bidraget med noget. og du har skrevet nyttige ting engang imellem. men mange af dine beskeder er altså lidt åndsvage. jeg vil med glæde hjælpe dig med at undgå spam hvis du søger hjælp. men ta' lige og tænk lidt over det og research noget før du laver en tråd, oka' ? Soya.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
| Skulderklap af 4 brugere til Soyaman |
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
ok ok slet denne tråd
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
jeg tror ikke du forstår.. det er ikke "denne" her tråd. det er generalt de fleste af dine tråde.. prøv at læs det igennem igen og se om du forstår det.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
| Skulderklap til Soyaman af: | MAXIMUM (08-05-10) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Jeg vil give MEO og Soyaman ret, MAXIMUM.
Jeg lukker denne tråd. Det er meget nemmere at holde styr på individuelle tråde der omhandler et problem i et spil eller andet teknisk, end det er i en enkel tråd. Derved kan vi Moderatorere også sortere fra, og lukke de tråde hvori folk har fået den hjælp de manglede.
| Skulderklap til Taizun af: | MAXIMUM (08-05-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:03.

Linear Mode