|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
nye steam alt for langsomt til at starte op
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg syntes at det nyde steam er alt for langsomt til at starte op man skal trykke på steam noget med 10 gange før det gider at starte op
![]() edit: når man starter det så venter men lige i 20 sekunder men så sker der ikke noget så starter men det igen og venter og så glemmer man at kigge om det er startet op og så går der ca 10 minutter før det er startet op
Sidst redigeret af MAXIMUM; 08-05-10 kl 15:07. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
det er nok bare dig som har en langsom computer, eller også har du for mange spil på Steam som skal loades når du starter computeren
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
men pc er ikke langsom!!
det gamle steam var meget hurtiger til at starte op
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Jeg har det "nye" STEAM, og jeg synes ikke det er langsomt, der er nogen små-fejl, men intet seriøst.Prøv check dit CPU-brug, og kig hvor mange programmer du har kørende, og fjern gamle unødvendige program osv. Det vil gøre din CPU bedre, og hjælpe STEAM med at starte.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
ok
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Det er rigtigt nok at der nogle gange er problemer med Steam, hvor det simpelthen ikke gider starte, medmindre man trykker 10-20 gange i streg på Steam-ikonet. Det sker dog sjældent ved mig, men jeg har været ude for det.
Jeg tror det er fordi at Windows benytter meget af RAM forbruget på at starte alle baggrunds-applikationer op først, og derfor vil den ikke tillade at man åbner andre programmer som kræver høj RAM forbrug til at starte op, før den er færdig med at åbne baggrunds-applikationer. Men det har egentligt ikke været noget stort problem. Jeg trykker bare en masse gange på Steam-ikonet, og så åbner den i sidste ende. PS: Det kan også skyldes at du tidligere har haft Steam åben, og derefter har lukket det ned. Nogle gange bliver selve Steam processen dog ikke lukket ned ordentligt, så der bliver man nød til at lukke den manuelt, ved at trykke CTRL+ALT+DEL for at komme ind i Joblisten, derefter trykke på "Processor" og lede efter "Steam.exe". Steam.exe processen skal afsluttes. Derefter burde man kunne åbne det.
|
| Skulderklap til Taizun af: | MAXIMUM (08-05-10) |
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
ok
Citer:
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
Det er jeg ikke enig i for mig lukker steam op før msn ;Dderes servere er blevet lidt mere travle pga fri mw2 multiplayer her i weekenden ellers er der ik sket noget specielt
du kan til hver en tid bestemme hvilke programmer der skal startes op først det gør du i Windows vista samt 7: Start -> Kontrolpanel -> kik under fanen "Programmer" -> vælg startprogrammer Undskyld de spredte svar Citer:
Åhh jah ka godt huske med min gamle pc ;D Fik ny og nu er det inte problem mere Citer:
Tak for det taizun ;D Sidst redigeret af @nugat@; 09-05-10 kl 13:22. |
||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:03.

Linear Mode