|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
riset spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej en af mine xbox 360 spil er blivet riset det var min gamle xbox 360 der har riset det og hvad kan jeg gøre?
det hjælper ikke at vaske det heller ikke at install det til min haddisk hvad kan jeg gøre?
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
kom nu svar
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Du skal ikke spamme din egen tråd, efter ca. 25 min, vis folk ved det, kommer de med et svar.
Og prøv køb en disk-renser, de plejer at hjælpe mig med ridsede spil.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
MAXIMUM, lad være med at skrive flere indlæg i streg.
Du skal huske at tænke på at folk ikke altid har tid, ikke lige er på, eller ikke lige har set dit spørgsmål/problem. Så hav tålmodighed, der er ikke nogen der skal hundses med herinde! Angående dit problem. Hvis din Xbox 360 har ridset din CD, kan du kontakte Microsoft's danske support, og bede om hjælp. De har et erstatnings-program, der gør at du kan sende et udvalg af spil ind til dem, hvis de er blevet beskadiget i Xbox 360'en. Der er dog en lille pris på dette. I Nord Amerika koster det 20 Amerikanske Dollars at få erstattet sit spil, men jeg ved ikke hvor meget det koster herhjemme. Det bør Microsoft Support kunne hjælpe dig med. Derudover kan du også kontakte spil-udbyderen(Dem der udgiver det, ikke dem der udvikler det), og høre om de har et erstatnings-program, og om det koster noget. Hvilket spil er det? EDIT: Tro mig, en disk-renser vil ikke hjælpe mod dette. Hvis det ser ud som jeg tror, har hans Xbox 360 lavet 3-4(Eller 1 stor) rund ridse på disken. Jeg har selv oplevet dette med et spil før. 3 store ridser, som fulgte disken hele vejen rundt. Der var intet at gøre, og jeg gad ikke at rode med at skulle kontakte Support osv. så jeg smed bare spillet ud.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
det tror jeg ikke ville hjælpe fordi at der er masser at store riser på den men jeg har hørt noget med at man kan gå over til gamestop og så laver de den fra kun 10 kr eller noget i den still
det er MW2 EDIT: men jeg tror ledt det er min egen skyld fordi at min gamle 360 kunne ikke læse mine spil mere og så slog jeg 360'en nogen gange og der hjælper men jeg glemte at spillet var der inde. nogen der ved om en ps3 kan risse et spil sådan?
Sidst redigeret af Taizun; 08-05-10 kl 13:51. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Andgående det er det en slags "forsikring" du kan vælge at TIL KØBE når du køber spillet. en 20er for forsikringen mener jeg. Dette er ikke muligt at tilkøbe det når du har købt spillet Når du har fået løst problemet vil du være rar at makere den som [INDEKS] |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:58.

Linear Mode