|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Få' din egen Userbar.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. det er Blackjack igen. jeg har ikke så meget at lave for tiden så jeg tænkte på hvis nogen ville have deres egen userbar under deres Brugernavn og logo i baren kunne jeg da' lave en
![]() det er kvit og frit. efter at have kopiret jeres avatar/profil billede ligger den som en userbar på Userbars | Forum Userbars | Userbar Collection | Download Userbars | Quality Userbars | Free User Bars . de er helt samme type som det er skam tilladt at få animation på billedet som e.k.s. ![]() så bare skriv inde her så finder jeg på noget skriften ude i siden ville blive jeres Bruger navn som f.eks Blackjack af snyd.dk. eller i kan skrive ind her hvad det skulle være![]() Hvis i ville have den i en animation eller noget andet design så skriv det inde her og så hvilket billede i ville have ind.p.s der er ikke tvang=D bare så'n så jeg har noget a' lave Til jer.M.V.H - Blackjack - Signature Designer - Let the Cheats be With You.
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart gør det så snart jeg har god tid=D
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:51.

som e.k.s. 
skriften ude i siden ville blive jeres Bruger navn som f.eks Blackjack af snyd.dk. eller i kan skrive ind her hvad det skulle være
og så hvilket billede i ville have ind.

Linear Mode