|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Skift til et unikt Blogger tema!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Link: Blogger Templates Indstillingerne i mit program er forkerte. Næste gang bliver det bedre kvalitet! ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hehe, fed video
![]() Jeg vidste faktisk godt det her, men jeg troede at du selv lavede designet. Altså den der var før. Jeg ville dog anbefale at du brugte camstudio... da de er meget bedre, værdfald min mening. ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan det også optage i in-game?
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg har prøvet men det er endnu ikke lykkedes at optage det. Der bruger jeg fraps.
men nu begynder det at blive off-topic. Jeg fandt 2 sider som jeg synes I burde se omkring blogger skabeloner. PYZAM - Blogger Templates Blogger Editor - Customize your Blogger layouts! - Pimp-My-Profile.com Den sidste side kan man faktisk selv lave sin egen blogger skabelon. Så den bliver mere personlig.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja cool video
hvis nogen var på udkig efter et In-game camera at optage spil in-game med Kan man Downloade herinde fra Game Cam Portal Det er gratis det hele!!men du skal lige finde ud af hvordan du bruger det inde på Web-siden=D den burde virke til alle spil (steam spil virker også men man skal aktivere spillet fra Steam for at du kan optage mere end 10sekunder... hved ik helt hvordan indtil vidre=D)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:50.

Linear Mode