|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
windows 7?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej har hørt at windows 7 skulle være meget bedre at spille på en vista
så hvor skal jeg købe den henne? det skal ikke koste så meget og det skal være på dansk!! nogen der har nogen gode ideer? og så kan jeg komme i kamp ![]() ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
tvivler på du kan finde et gratis styresystem lavet af Microsoft nogen steder på nettet hvor det er lovligt. medmindre nogen giver det væk
og måden de har fået fat på det vil jeg gætte også er ulovligt så... det eneste du kan gøre er nok at købe det.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Personligt har jeg dog haft bedre oplevelser med Windows 7, end Vista. Vista trækker alt for mange ressourcer, med alle dets ekstra applikationer hvis du spørger mig.
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Taizun | simon.snyd (21-04-10), Sten (20-04-10) |
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
Microsoft Windows 7 Home Premium Dansk - opgardering - Sammenlign priser & anmeldelser pÃ¥ PriceRunner Danmark du kan få det for omkring 800 kr. eller så kan du købe det brugt her Windows 7 > Software og manualer - Adobe Photoshop, Mac OS X, Microsoft Office, Windows Vista - dba.dk
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Adolf Bieber | simon.snyd (21-04-10), Sten (20-04-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:43.

og måden de har fået fat på det vil jeg gætte også er ulovligt så... det eneste du kan gøre er nok at købe det.

Linear Mode