|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
søger pc med det bedste grafikkort
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg søger efter en ps med GTX 295 og en i7 processer det er mega svært et finde en pc med GTX 295
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Her er en liste over de computere med Core i7 og GTX295: GeForce GTX 295 Desktop Computere - Sammenlign priser & anmeldelser på PriceRunner Danmark
PS: De 2 nederste computere fra MM-Vision har lige for tiden ikke GTX295, da MM-Vision åbenbart er løbet tør for disse.
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
du kan jo samle en selv
ellers kan du gå ind på PriceRunner og vælge computere med det grafikkort du nu vil have ![]() men skal lige sige at nvidia har lavet 2 nye grafikkort, gtx 470 og gtx 480 som skulle siges at være de bedste ![]() og hvis du ikke ved hvad pricerunner er, er det en side hvor du kan sammenligne priser fra mange forhandlere, det er vidst den mest populære af slagsen i danmark ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
det er nok rigtig at det er bedst at lave en selv men den pc jeg har nu havde engang et lorte grafikkort nu har jeg skiftet den med en 260 GTX
men nogen gange når jeg spil et spil som kræver meget at køre f.eks GTA IV så syntes jeg at jeg får en slags stød, og det er derfor at jeg vil have en 100% klar pc ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
ATI Radeon HD 5970 ligger stadig på toppen over bedste grafikkort.
HD 5970 er meget bedre end GTX295. I spil så som GTA4, opnår man en forbedring på hele 30-40 FPS, i forhold til GTX295. Generelt opnår man cirka 70-90% bedre FPS med et HD 5970 overfor et GTX295. Hvis du vil bygge din egen PC, så gå efter en Core i7 980X. Den er lidt dyr, men den klare opgaverne meget bedre end sin forgænger. En test imellem 980X og dets forgænger, viser at den f.eks. kan encode en 1 minut lang film fra .MKV til .MP4 format, 20 sekunder hurtigere end dets forgænger. Dette er en stor forbedring. Udover at være hurtig til almene opgaver, klarer den også mange spil-relaterede opgaver bedre. I et benchmark test imellem 980X og dets forgænger, opnåede 980X omkring 20 FPS mere.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
ok
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
den der i7 980X den er sku dyr den koster 7000 kr med moms det er altså for dyrt og vis så computeren gik i stykker efter 1 år
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
En computer går ikke normalt i stykker efter 1 år
Uden du begynder at sparke, og slå til den med en hammer, vil gætte på kortere tid. Men gode computer, koster mange penge, det kan du ikke ændre på, uden du køber en brugt ![]()
|
|
![]() |
| Tags |
| køb pv |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:42.

ellers kan du gå ind på 

Linear Mode