|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Xbox 360 eller Playstation 3?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Jeg har begge konsoller og hælder mest til PS3. Bedre spil, feeling og federe konsol. (og koster ikke penge som xbox live gør, for at spille online) Men kig evt. her ( Ny spillekonsol? - xbox 360 eller PS3 ) (Ikke arcade~elite) hvor vi har 9 siders snak om netop disse 2 konsoller, og mange har forskellige bud på deres favorit.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 18-04-10 kl 14:33. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
man kan ikke helt sige hvad der er bedst af dem, for de har begge både gode og dårlige sider. men jeg vil fraråde dig til at købe en xbox 360 arcade, da den kun har en 256mb harddisk, så der ikke er noget som helst plads til nogle videospil andet end pacman og mario. så bliver du nød til at gå hen og købe en ny harddisk, og til sidst kommer det til at koste derhen af hvad en xbox 360 elite koster.
men jeg kan prøve at hjælpe dig lidt hen ad vejen til at vælge: 1. hvis nogle af dine venner har en konsol, så køb den som dine venner har, så du har nogen at spille med. 2. hvis du gerne vil spille halo så køb en xbox 360, og hvis du hellere er til killzone 2 eller heavy rain så køb en ps3. jeg kan desværre ikke hjælpe dig længere, men som den 3. løsning kan du kigge lidt på begge konsollers udseende måske, eller se på, hvilken konsol der afspiller den bedste grafik til det spil du kunne tænke dig at købe. og hvis du nu ikke har en blu-ray afspiller, men gerne vil have en, så køb en ps3, da den har en blu-ray afspiller, så du ikke skal til at købe en blu-ray afspiller efterfølgende for 1000-2000 kr. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
![]() Anyway, dette emne kan nemt starte en Fanboi krig, og vil kun sige en ting. VÆLG SELV! Der er ikke den store forskel mellem Playstation3, og Xbox 360, Playstation 3 har en bedre CPU så vidt jeg ved. Det du ska kigge efter er spillende, hvad for nogen spil vil du have ? Søg efter det, så finder du nemt svaret ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]()
|
spil til konsoller skulle helst ikke lagge, det kan være at det er din konsol der er defekt, støvet eller har en overfyldt harddisk. og så er det jo heller ikke alle der har råd til en gaming pc, eller har lyst til at bruge penge på en. desuden spurgte han om ps3 eller xbox 360, ikke pc.
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Vil altså bare lige sige, ja jeg har en 360, men gpuen har problemer med overophedning, hvilket resulterer i den berygtede rrod. Så vidt jeg har forstået betyder røde lys (uanset antallet) at der er en fejl ved gpuen.
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]()
|
det er noget alle xbox 360'er får når man har spillet på dem i et bestemt stykke tid. derfor er der også nogle gamers der rent faktisk har sagsøgt microsoft, da de godt kendte til dette problem før det udkom, men ikke gjorde noget ved det.
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Citer:
http://images.anandtech.com/reviews/...dentifying.jpg Forskellen er 4kanten i midten, og stregen øverst |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| hvilken er bedst, konsoller, playstation 3, ps3, spillekonsoller, xbox 360 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:41.

【ツ】

Linear Mode