|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
punkbuster
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er mange der har problemer med dette, og ikke aner hvad de skal gøre.
Det er simpelt, du skal blot opdatere Punkbuster: Even Balance Technical Support - Download Har selv haft problemet i Battlefield: Bad Company 2. En hurtig opdatering fiksede problemet.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Har du den nyeste version af spillet?
Med hver opdatering af et spil som kræver Punkbuster, følger der altid en Punkbuster opdatering med. PS: Hvilket spil er det? Og er det på Steam?
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Der er alt for mange fejl i Punkbuster. Det er lidt irreterdne.
F.eks.: Jeg var med min club på NC. og fordi jeg drabte 10 mere end de andre helle tiden bliver jeg kicket for snyd ![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Det kaldes et signatur.
Det kan du også selv lave her: http://www.snyd.dk/forum/profile.php?do=editsignature
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
jeg har det også med at blive kicked når jeg installerer et nyt spil. løsningen for mig har altid været simpel.
jeg opdaterer Punkbuster til det krævende spil og det virker at finde denne løsning tog mig dog rimelig lang tid at finde ud af :P Punkbuster er sgu ikke helt bulletproof. jeg er også flere gange blevet kicked af underlige grunde selv med den nyeste version.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg har detsamme problem i mit bf2 spil. det er nederen
|
|
![]() |
| Tags |
| pc windows anti cheat |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:36.

Linear Mode