|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
punkbuster
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
punkbuster burde være ulovlit!!
og spillene der har det på burde lave en opdatering til vac som der står for valve anti cheat vac virker meget bedre end punkbuster. som i kan se viser der også forbudt for spillere på deres billede: http://5018109939838159405-a-1802744...attredirects=0
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Moderator
Citer:
Online Countermeasures = Online Sikkerhedsforanstaltninger. Hvis du direkte snakker om billedet, skal det forestille en "Punk"(Ballademager), som bliver holdt tilbage. Det er derfor det hedder "Punkbuster" : Tilbageholdelse af ballademagere. Det er kun de spil som Valve selv laver, der kan benytte sig af VAC. Punkbuster benyttes i mange spil som EA udgiver. Det nye Punkbuster virker faktisk meget godt. Du skulle bare vide hvor mange penge folk har brugt på at få udviklet hacks til f.eks. Bad Company 2, for derefter at blive bannet pga. Punkbuster. Punkbuster har gjort et kæmpe stykke arbejde i at holde en masse hackere ude af Bad Company 2. Hvor man i modsætning til konkurrenten, Modern Warfare 2, ofte ser en hacker eller 2 slippe godt fra det.
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja men derfor er der da igen grund til at den kicker folk der ikke hacker og det er ikke kun valve spil som har VAC f.eks MW2 til pc den har VAC
VAC er bedre fordi at man ikke skal opdatere den
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Grunden til at tilfældige personer bliver kicked igennem Punkbuster, er oftest fordi de ikke har den korrekte version af Punkbuster, har lukket Punkbuster processen ned, at Punkbuster processen ikke fungerer, at der mangler nogle program-filer til Punkbuster, osv. Det er i langt de fleste af tilfældene spillerens egen skyld hvis de bliver kicked. Grunden til at man bliver kicked hvis man ikke har den nyeste version, eller hvis ens Punkbuster ikke fungere korrekt, er fordi at en ældre, eller korrupt version af Punkbuster ikke kan opfange de nyere hacks.
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Senior Medlem
men kan du så ikke sende et link til hvor man kan downloade den nyeste? altså et link jeg trykker på og så downloader den
P.S. ikke køb spil fra EA vis i har vista eller win 7 de er alt for fejl fylde har haft rigtig mange problemer med BF2 og BF2142 vær gang når jeg starter BF2142 siger den at jeg mangler en nyere opdatering så downloader jeg den nyeste og installere den men så siger den du har en nyere version en af min andre venner har også det samme problem og deres FAQ med BF er igen af de ting på selv om det er det der sker mest har en ven med samme problem jeg er stoppet med at købe spil fra EA
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Moderator
Synes da det allerførste indlæg jeg skrev, var et link til hvor man kunne downloade det.
Jeg kan ikke give et direkte link, hvor den begynder at downloade med det samme du trykker på den. Even Balance Technical Support - Download Du skal blot skrive det der står på billedet, i det tomme felt, og derefter trykke "Download Now".
|
![]() |
| Tags |
| pc windows anti cheat |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:36.

ellers er der ikke andet at gøre end at skrive ind til ea support og få dem til at hjælpe 

Linear Mode