|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Splinter Cell: Conviction?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#22 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aah. samme med Operation Flashpoint. men man kan jo også kæmpe en lang kæmp mod flere efter hinanden. som du selv nævner i MW2 kan der komme flere ind og ud hele tiden
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ved ikke hvorfor jeg kan lige realistikke spil men sådan er det bare.
grunden til at jeg købte ARMA 2+ en god pc var fordi at jeg kan rigtig godt lige sandbox spil og jeg havde gmod men jeg lavede mest krig i gmod men jeg bliv ledt trat af det for de at det var så fejl fyld og det crasher, og jeg ville jo også nogen gange lave nogen krige med tanks og fly/helicoptere og derfor søgte jeg efter krigs spil og så fandt jeg det fantaktiske ARMA II og nu spiller jeg det rigtig meget man kan også downloade ting til det ser her: ArmA2 Files - Armaholic.com
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:34.

Linear Mode