|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
luk min profil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må man høre hvorfor du vil have fjernet alt?
Det jeg kan gøre er at slette din bruger og de indlæg din bruger har lavet, vil blive tildelt en anden bruger kaldet "gæst" - på den måde har du ikke tilknytning med navn til de tekster du har skrevet.. Grunden til de ikke helt fjernes (uden at jeg manuelt skal sidde og fjerne dine indlæg, een af gangen) er at andre indlæg der har besvaret dine indlæg er knyttet op til dine... Dvs. selvom du måske kun har 23 indlæg, kan der sagtens være hundrevis af indlæg der er bundet op på de indlæg. Kan ikke lige se hvorfor du vil have alt data fjernet og er det ikke fint nok det er din bruger der bliver fjernet?
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Medlem
men håber du ville kigge som gæst en gang i mellem her på snyd.dk så go påske og go' ferie![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Senior Medlem
du kunne jo også beholde den og så kigge forbig nogle gange... altså her er omkring 11000 brugere her på snyd.dk =D ik' mange jeg har set indtil da'
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Senior Medlem
ser admin allerede er igang.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:27.

【ツ】

men håber du ville kigge som gæst en gang i mellem her på snyd.dk 
Linear Mode