|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvad har du af konsoller og spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#41 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2011
Sted: København
![]()
|
Konsol:
PC Spil: -Battlefield 2 Complete Collection -BFBC2 (min favorit) -Call of Duty Modern Warfare -Call of Duty Modern Warfare 2 -Call of Duty Black Ops -HomeFront -Crysis 2 -Medal of Honor 2010 -Sims 3 -Age of empires 2 (har spillet stadig og stadig en klassiker for mig, "luv´in it") Det er ca. det. Spiller dog kun BFBC2 i øjeblikket indtil forhåbentligt BF3 :-) /OCDKS |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2011
Alder: 11
![]()
|
HEJ
mine konsoller ps2 nintendo ds pc mine spil new super mario bros.(nds) mario&sonic at the olymopic winter games(nds) DRAGONBALL ORIGINS(NDS) ZUBO(NDS) STARWARS THE FORCE UNLEASHED II(NDS) BAKUGAN DEFENDERS OF THE CORE(NDS) EXIT DS(NDS) MARIOKART DS(NDS) chicken little ACE IN ACTION(NDS) STITCH EXPERIMENT 626(PS2) DRAGONBALL Z BUDOKAI 2(PS2) PETER JACKSON'S KING KONG THE OFFICIAL GAME OF THE MOVIE(PS2) GARFIELD2(PS2) eyetoy play3(ps2) THE WATER HORSE LEGEND OF THE DEEP(PS2) FIFA 11(PS2) HARRY POTTER AND THE PHILOSOPHER'S STONE(PS2) THE GOLDEN COMPASS THE OFFICIAL VIDEOGAME(PS2) LEGO BATMAN THE VIDEOGAME(PS2) CROZYFROG RACER2 LEGO STARWARS THE VIDEOGAME(PS2) INDIANA JONES THE ORIGINAL ADVENTURES(PS2) BURNOUT DOMINATOR(PS2) KUNG FU PANDA(PS2) NEED FOR SPEED PROSTREET(PS2) LEGO STARWARS II THE ORIGINAL TRILOGY(PC) KELLOGG'S FOOTBALL TIGERS(PC) GILBERT OG DEN KEMYSTISKE Ø(PC) KRAKELS ABC DEN VANVITIGE STØVSUGER(PC) MIKKEL OG GULDKORTET(PC) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ikke når han kun har lavet 7 indlæg.
And yes, i'm back :P
|
|
|
|
#48 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2011
![]()
|
Hej mathiasmielec
ligger du stadig inde med "Glibert og den kemystiske ø" Mine lillesøster er nemlig helt vild med det, men min mor kom til at smide det ud, og nu kan jeg ikke finde nogen steder, hvor man kan købe eller downloade det, så hvis du har det og gerne vil af med det, vil jeg meget gerne købe det til en rimlig pris ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| konsoller, pc, ps2, ps3, spil, spillekonsoller, xbox 360 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:21.

Linear Mode