|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvad har du af konsoller og spil
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg har
konsoller Playstation 3 ![]() Playstation 2 ![]() Playstation One Stationær pc ![]() Bærbar pc ![]() gambeboy colour ![]() gamboy (den første)Min Mobil Nintendo 64 spil Assasins Creed PS3 Bioshock PS3 little big planet PS3 CoD MW2 PS3 Farcry 2 PS3 GTA IV PS3 Resident Evil 5 PS3 Metal Gear Solid 4 PS3 TES: oblivion PS3 Orange box PS3 Pain PS3 Fallout 3 PS3 Skate 2 PS3 Tony Hawk's Project 8 PS3 Metal Gear Solid 2 PS2 Shadow of Colossus PS2 Tekken 5 PS2 King Kong ps2 Spider man 2 ps2 Spider man et-eller-andet animeret ting ps2 Harry potter 3 ps2 Eye toy 1 ps2 Eye Toy 3 ps2 Tony hawk underground ps2 Dragon ball z: budokai 3 ps2 Buzz The BIG quiz ps2 Rayman 3 ps2 Lego Star Wars 2 ps2 Shinobi ps2 Zone Of The Enders ps2 Legacy of Kain: Defiance ps2 The Matrix: Path Of Neo ps2 Medal Of Honor Frontline ps2 Extermination ps2 Destroy All Humans ps2 Splinter Cell: Pandora Tomorrow ps2 Splinter Cell Chaos Theory Ps2 Ringenes Herre: kongen vender tilbage ps2 GTA San Andreas ps2 GTA Vice City ps2 Formel 1 99 ps1 Duke Nukem Time To Kill ps1 G-Police ps1 C-12 Final Resistance ps1 Kensei Sacred Fist ps1 Spec Ops: Stealth Patrol ps1 Legacy Of Kain: Soul Reaver ps1 Heart Of Darkness ps1 Xtreme roller ps1 Worms world Party ps1 Dragon Ball Final Bout ps1 Spider man ps1 Mickey's Wild Adventure ps1 Colin Mcrae rally 2.0 ps1 Crash Team Racing ps1 Star Wars Demolition ps1 Hugo 2 ps1 Lego Racers ps1 Spider man 2: enter elektro ps1 Crash Bandicoop 3 Warped ps1 Croc: legend of the gobbos ps1 Spyro 2: gateway to glimmer ps1 Inspektor gadget: gadget's crazy maze ps1 Barbie Super Sports ps1 Spyro The Dragon ps1 Gold And Glory: The Road To El Dorado ps1 Harry Potter 1 ps1 Rat Attack ps1 Toy Story 2 ps1 Metal Gear Solid ps1 Tarzan ps1 Batman: gotham city racer ps1 Lego Miners ps1 Pokemon Gold GB Pokemon Silver GB Pokemon Blue GB Pokemon Pinball GB Batman GB Donkey Kong GB Dr. Mario GB Mario BallBreaker GB Pinball GB Tom And Jerry GB Guild Wars PC WoW alle tre PC Half-Life PC Orange Box PC Garrys Mod 9 PC Garrys Mod 10 PC Counter Strike: source PC Team Fortress 2 PC Portal PC Farcry PC S.W.A.T. 4 PC Unreal Tournament 2003 PC Prey PC Day Of Defeat: source PC Half-Life 2: Lost Coast PC Half-Life 2: Deathmatch 007 Golden Eye N64 pokemon N64 Super Mario N64 plus 6 andre N64 spil jeg ikke kan huske jeg har ikke alle mine spil med, da der er nogen jeg ikke kan finde og/eller huske navnene på. vil tro jeg mangler omkring 10-15 spil som jeg har glemt hvad hedder har cirka 123 spil
|
|
| Skulderklap til combatcarl af: | mathiasmielec (23-08-11) |
|
|
#22 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: jorden
![]()
|
Konsoller:
- PC ![]() - XBOX 360 - PSP ![]() - NINTENDO DS ![]() - WII ![]() - Playstation 1 - Playstation 2 ![]() Spil: PC: Counter-strike source Counter-strike 1.6 Counter-strike condition zero Torchlight Garry's mod Starcraft + Expension Warcraft III World of warcraft The sims 2 Complete PS2: Naruto Uzumaki Chronicles Rachet & Clank 3 Rachet & Clank 4 Rachet & Clank 1 The sims 2 Xbox 360: Assassin's Creed II Gears of war 2 Pure Racing Lego batman Call of juarez: Bound in blood Grand Theft Auto IV: The ballad of gay tony Grand Theft Auto IV: The lost and damned Mirror's edge PSP: Secret Agent clank The sims 2: Castaway Crash: Mind over mutant Lego starwars II: The original trigoly Nintendo DS: G-force (HAR FLERE MEN KAN IKKE HUSKE)
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg ser persoligt selv iphone som en mobil med indbygget muligheder så som AppStore/Spil.
Derfor syntes jeg det kan være begge dele. ![]()
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er nu også enig i at det er en nyere type spilplatform/mobilkonsol. Mange producenter spår også at fremtiden ligger i mobile platformer, i form af touchscreen mobiler, så som iphone. Allerede idag er man så stille begyndt at smide dual-core CPU'er i nyere mobiler, og efter hvad jeg læste på newz.dk, så er der også 4-kernede CPU'er under udvikling til mobiler.
Så mobilerne er begyndt at rykke meget ind på spilmarkedet.
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
meget meget meget dyr $$ ££ jeg vælger f.eks at købe en lorte mobil og så en ipod touch ved siden af så har man det jo og så med den nye ipod touch med kamera så skal man ikke engang have en mobil med kamera så du spare en hel del.
bare et lille tip.
|
|
![]() |
| Tags |
| konsoller, pc, ps2, ps3, spil, spillekonsoller, xbox 360 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:10.

Linear Mode