|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvad har du af konsoller og spil
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja for den! det er godt nok mange Spil. Game Freak!! (ik for noget=D)
jeg går med på den. Mine konsoller- -Pc -Ds Lite -Play Station 2 -Play station 1 (virker ik' ligefrem så godt.. men jeg har en!) -GameBoy Advance Mine spil- - Diablo 2 (pc) -Worms Forts Under siege (pc) -World of warcraft (pc) -Diablo (pc) -Warcraft III (pc) -Enemy Territory (pc) Nintendogs Labrador Version (Ds) -CastleVania (ds) -Pokemon Diamond (ds) -Need for Speed (ds) -Action replay (ds) -Dragonball budokai 3 (ps2) -Super Dragonball (ps2) -007 Quantum of Solace (ps2) -Transformers Revenge of the Fallen (ps2) -Grand Theft Auto San andreas -Ace Combat The belkan War (ps2) -Superman returns (ps2) -Wolverine's Revenge (ps2) -Wolverine X-men origins (ps2) -Spiderman 2 (ps2) -Spiderman Web of Shadows (ps2) -Starwars Battlefront (ps2) -Lego Starwars The video game (ps2) -GigaWing Generations (ps2) -The lords of the Rings the two towers (ps2) -Richard Burns Rally (ps2) -Harry potter og flammernes Pokal (ps2) -Action replay (ps2) Har mange flere men kan altså ik' huske dem=D
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Man kan rolig sige at det her er en Gamer Site
![]()
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Medlem
Jeg har
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SPIL Ps2 Medal of honor: frontline Conflict: Global storm NFS: most wanted NFS:carbon GH3: ROCKBAND 2 (Med det hele ;D) PS3 Assassins creed 1 Killzone2 Cod: Mordern warfare 2 bionic commando Cod: World at war (Snart final fantasy) og (BFC2) (Ska ha nogle flere spil) Xbox Halo 2 og 1 tony hawks pro skating 3 Worms xD NFS:most wanted Xbox 360 Cod:Mordern warfare 1 F.E.A.R 2: Project origin Left 4 dead: 1 (Havde den i 2 uger før jeg solgte den) Sidst redigeret af @nugat@; 06-04-10 kl 07:49. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det her er en liste med de konsoller / spil som jeg selv ar ejet, eller som har været fælles.
NES SNES N64 GameCube Wii Gameboy (helt gammel sort/hvid) - Skulle lige med ! xD PS1 PS2 Xbox Xbox 360 (Live) PC Vi har forfærdeligt mange spil, og mange af dem er oppe på loftet eller blevet væk, jeg skriver dem jeg lige husker, og så et "+X" (X = andre spil). Spil: NES: +10 SNES: +15 N64: Super Mario 64 Mario Kart Donkey Kong 64 Super Smash Brother Star Fox James Bond - Golden Eye Zelda - Ocarina of Time Zelda - Majora's Mask +11 GameCube: Lord of the Rings Return of the King Star Wars - Jedi Outcast II Enter the Matrix Super Smash Brothers Melee Freedom Fighters Sims Bustin Out Residnt Evil (REmake) Resident Evil 4 +8 Wii: Har kun lige fået den, så ikke andet en Wii Sports, men det er vel ikke ligefrem et spil. ![]() Gameboy: Pokémon Blue Pokémon Red Doctor Mario PS1: Command and Conquer Command and Conquer Red Alert Resident Evil Resident Evil 2 Resident Evil 3 Resident Evil Survivor GTA London GTA 2 +200 - Tro det eller ej. ![]() PS2: Resident Evil 4 (PS2 extra Edition) Resident Evil Code Veronica Tekken 5 Need for Speed Underground Need for Speed Underground 2 Need for Speed Carbon GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas +50-60 Xbox: Halo Halo 2 +25 Xbox 360 Halo 3 - Best Multiplayer ever. ![]() Halo 3: ODST Call of Duty Modern Warfare 2 GTA IV Resident Evil 5 - SKUFFELSE! Fable II Oblivion Far Cry 2 Army of Two Army of Two: TFD Too Human BioShock skate. [Prototype] +9 PC: Shadow Company Command and Conquer Generals Command and Conquer Zero Hour Robin Hood Warcraft III Warcraft III Frozen Throne World of Warcraft GTA San Andreas +25 PC Gratis MMORPGs: MapleStory Gaming Gear: TurtleBeach X1 Custom 360 controller - Ja, jeg vil altid syntes at konsol gaming er bedre end PC gaming ! ![]() Det skal lige siges at jeg fik min første controller i hånden som 2 årig og at "Mario" var en af de første ord jeg kunne, ret sjovt faktisk. ^^ Sidst redigeret af God of Cheating; 06-04-10 kl 17:47. |
|
|
|
| Skulderklap til God of Cheating af: | mathiasmielec (23-08-11) |
|
|
#15 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Citer:
SNES N64 Cool ![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 22-07-10 kl 18:47. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Nemmelig! men er nu stadig FPS og sådan noget
![]()
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
ja havde en 360er gammel core model men planlægger at få den nye elite og får den også hvis det bliver muligt, men jah jeg købte en brugt core med 18 spil
konsoller Ps2, "Xbox 360" (ingen pt men snart fordi den gik i stykker) + 120 gb hdd, og 512 mu, 2 controllere ps1 digimon world 2003 ps2 dbz budokai tenkaichi 2 dbz budokai tenkaichi 3 dbz infinite world gta sa urban chaos (måske et eller 2 mere men kan ikke huske det) xbox 360 DB: Raging Blast DB: Burst limit Lego Star Wars The Complete Saga GTA IV GTA IV Episodes From Liberty City (gta iv lost and damned og gta iv ballad of gay tony på en disk) Halo 3 (bruger det ikke) Mass Effect 1 Mass Effect 2 Splinter Cell D.A. (Double Agent) Splinter Cell Conviction Assassins creed 2 Burnout Revenge Shrek The Third Blue Dragon Fable II Perfect Dark Zero har omkring 19 stk syns stadig jeg mangler et eller andet Sidst redigeret af SuperVegitoFAN; 22-07-10 kl 18:21. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Game Freak!!
Konsollerne jeg kan byde på er som følgende:
Gameboy Gameboy colour <------- (Spiller en gang imellem på mine gameboys) Gameboy Advance Wii Ps one Ps 2 Ps 3 Xbox 360 Pc og det var vist nogle lunde det ![]() Spil: -Gameboy F-Zero Lego Bionicle Supermario Bros. Deluxe Supermario land Supermario land 2 Wario land 3 Donkey Kong Asterix & Obelix Kirby's dream land Mulan Pókemon Blue (1) Chase H.Q. Tetris -Ps one Er på loftet, og kan ikke huske navnene, men der er ca. 10-20 stk. tror jeg ![]() -Ps 2 American Chopper Ape Escape 3 Buzz junior: Jungle Party Buzz the Big Quiz Call of Duty 3 Cel Damage Overdrive De Utrolige Disney Pixar Biler Driv3r/Driver 3 Duel Masters Eyetoy play 2 Go Kart Rally Guitar Hero Aerosmith Guiter Hero II Guitar Hero III: Legends of rock Guitar Hero Rock the 80s GTA: San Andreas GTA: Vice City Gran Turismo 4 Harry Potter: 3 - Og fangen fra azkaban Harry Potter: 4 - Og flammernes pokal Justice league Lego Star Wars: 1-2 Marvel vs. Capcom 2 Medal of Honor european assault Mercury Meltdown Remix NBA Jam NBA Street Need For Speed: Carbon Poker Masters Pro Evolution Soccer 6 Ratchet & Clank 3 Ratchet: Gladiator Singstar: Pop Hits Sly 3 Star Wars III Stuntman Ignition The Da Vinci Code The Legend of Spyro: A New Beginning The Simpsons Game The Simpsons Hit & Run Tour de France: Centenary edition Ultimate Spider-Man Surf's up Transformers the game Transformers: revenge of the fallen Dragon Ball Z Budokai tenkaichi 2 -Ps 3 Heavy Rain Red Dead Redemption Call Of Duty: MW2 Skate 3 Dante's Inferno The eye of judgement Lair Silent Hill: homecoming Uncharted 2: among thieves -Wii Wii: Sport Wii: Sport resort Punch-out!! Wii play Animal Crossing: Let's go to the city (Aldrig Spillet) Nerf N-Strike -Xbox 360 Skate Fallout 3 Guitar Hero II Guitar Hero III Guitar Hero 5 Dj Hero Assassins Creed Assassins Creed II Lego Indiana Jones Kung Fu Panda Burnout Paradise: Ultimate box Forza Motorsport 3 Fifa Street 3 Army of two Rocktar games: Table Tennis LOST Mirror's Edge Stranglehold 2010 Fifa World Cup South Africa Bionic Commando The Orange Box (Half Life 2, Team Fortress 2, Portal) NFL Tour Tony Hawk: Ride Halo 3 Condemned Turning Point Tom Clancy's: H.A.W.X. XBL Arcade Unplugged Scene It? Og sidst, men absolut ikke mindst. *Tromme solo* .. Alan Wake ![]() ![]() ![]() Det er vidst nogenlunde min liste ![]() EDIT: Glemte PsP -PsP Spil: N+ TalkMan Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Midnight Club 3 - DUB Edition Loco Roco King Kong Lego Batman Spider man 2 Film: Spider man 2 Pirates of the carrabian Fantstic 4
|
|
| Skulderklap til darkmagicDK af: | mathiasmielec (23-08-11) |
|
|
#20 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 20
![]()
|
PC
Xbox 360 + Live Spil PC Assassin's Creed Assassin's Creed 2 Rome Total War Medieval 2 Total War + Kingdoms Empire Total War Napoleon Total War Prototype Warhammer 40000 Dawn of War +Alle expansions Dawn of War 2 + Chaos Rising C&C Generals + Zero Hour Company of Heroes + OF og ToV Supreme Commander + Forged Alliance Supreme Commander 2 Red Faction Guerilla GTA IV Sims 2 + Alle expansions Sims 3 Xbox Battlefield Bd Company 2 Dragonball Raging Blast Halo 3 Call of Duty Modern Warfare 2 Har mange flere, men det er dem her jeg bruger det meste af min tid på. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| konsoller, pc, ps2, ps3, spil, spillekonsoller, xbox 360 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:10.

Linear Mode