|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Gratis domæne navn!!!!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
VIGTIGT!!! FÅ GRATIS DOMÆNE NAVNE LOVLIGT, LET OG GRATIS
SÅDAN GØR DU: ScreenToaster - FÃ¥ gratis domæne! Screencast Video - Sidder bare og mumler med mig selv! O.o Sidst redigeret af iJonas; 28-02-10 kl 11:55. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Er du sikker på det virker. Lyder for godt til at være sandt
Bruger du screen toaster ![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 28-02-10 kl 12:50. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan ikke lige helt hitte ud af det der, gider ikke køre deres Java Applet.
Men hvis der nu er nogen af jer der skulle gå med et ønske om at få jeres eget domæne navn + webhotel til, kunne Snyd.dk måske godt være interesseret i at sponsorere det, mod at have link i bunden af jeres side (Noget ala: Siden er sponsoreret af Snyd.dk | eller bare Danske Snydekoder) - Dvs. Snyd betaler for 1. år og så kan vi altid genforhandle efter det år. Dog vil jeg godt lige først se at i har prøvet at lave hjemmesider før, så vi sikre der kommer noget ordentlig indhold på siden. Så hvis i allerede nu har noget indhold på nettet (muligvis på et gratis domæne), og er klar til at få jeres eget, så hiv fat i mig via PM med link til jeres eksisterende side og evt. ønske for domænenavn. (.dk eller .com)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
hva' præcist er et Domæne Navn og Webhotel?
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
et domæne navn er et navn man giver til sin hjemmeside fx. snyd.dk
webhotel kan også forstås som webhost. Fx. så er der webbyen og webs hvor man kan få en webside "hostet". Men synes det er godt du viser hvordan man laver en gratis hjemmeside du burde ligge den ind på youtube ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
Eget domænenavn er som themaster skriver, din helt egen hjemmeside adresse www.DITNAVN.dk hvor du alene ejer navnet (faktisk lejer man det, da domæne navne ikke kan ejes).. Snyd.dk er et eksempel på et domænenavn. Dem i nævner ditnavn.webs.dk mv er det så webs.dk der ejer domænet og de kan gøre hvad de vil med jeres hjemmesider (selv slette dem uden at underette jer om det). Og et webhotel, er så der man har sine dataliggende. En server. Kombinationen af et domænenavn+webhost giver en hjemmeside hvor man kan ligge sit indhold op - og det koster ca. 300-400 årligt at have sådan en. Jeg kunne aldrig drømme om at benytte de gratis webhosts der er derude (Jo jeg gjorde i 1996-1998), men vil man lave noget seriøst, SKAL man have sit eget domænenavn og en ordentlig hosting. Alt ander mister du kontrollen over dit indhold og risikerer at miste rigtig mange timers arbejde. Med eget domæne+host har du fuld kontrol over det der ligger og kun DU bestemmer hvad der skal vises på din hjemmeside.
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
lyder interresant.
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:04.

【ツ】

lyder interresant.
Linear Mode