|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Company Of Heroes: Tales of Valor og
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Hej alle sammen.
Vis du/i sørger et godt stradegi spil der de to her nogle af de bedste. Først det jeg selv spiller (mest). Company of Heroes: Tales of Valor er et totalt godt stradegi spil med mange seje effekter. Vi er tilbage til anden verdens krig hvor du/i nu i det nye (der er også andre i serien) kan spille som hele 4 hold. Som Tyskland: Panzer Elite, Wehrmacht. Som allirede: U.S.A og England. Man skal gøre sig parat til at det er lidt svært først at finde ud af men det går. Sidste ting til det spil. I Love It. Så er der det andet spil som hedder World in Conflict: Soviet Assault. Spillet handler om Rusland der angriber U.S.A under den kolde krig. Du skal sende dine tropper og tanks ned med faldskærm. Det er lidt forvirrende men det finder man hurtigt ud af. I multiplayer skal man vælge at værre enden (du kan spille som begge lande men U.S.A har raket batterier under art): art, landtropper, air(anti air er under art) eller tanks. Husk du kan være begge lande resten må i selv finde ud af. Håber at i har fået nok info. Skriv vis der er et spørgsmål og jeg vil besvare det så hurtigt som muligt. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Company Of Heroes:
Ved ikke om anmeldensen er lang nok til at blive sendt in i indæsket men skal hel klart købe det når min computer kommer op at køre igen. Har hørt meget godt om det. EDIT: Stavefejl
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 19-02-10 kl 07:20. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:08.

Linear Mode