|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Min hjemmeside
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Playstation One, Playstation 2 og Playstation 3.
Og selvfølgelig min bærbar ![]() Solgte min Xbox 360 til SnydAdmin sidste år, og skaffede mig efterfølgende en Playstation 3. Dog tror jeg ærlig talt at jeg snart vil købe mig en Xbox 360 igen ![]()
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hver konsol har sine fordele. Vil ik sige at den ene overgår den anden, for de er begge omtrent lige gode, blot på forskellige punkter.
Mit synspunkt på det, er følgende: Xbox 360 er meget gamer-relateret. Personer der ejer en Xbox 360 fokusere meget på at spille online-spil, så som Halo 3, Modern Warfare 2, Gears of War 2, osv. Xbox 360 har efter min mening også det bedste system hvad angår online-gaming. Playstation 3 er mere en familie-konsol. Sony fokuserede meget på at skabe en all-around medie-konsol, til afspilning af film, musik og spil. Personligt har jeg aldrig været ude for at jeg absolut ville spille et spil online på min PS3, hvorimod da jeg havde en Xbox 360, elskede jeg at spille online. PS3'en er efter min mening mere en afslappet konsol. Jeg har brugt min PS3 meget, til afspilning af musik og film, frem for at spille spil på den.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:06.

du har jo allerede en ps3, eller er xbox'en bedre end ps3'en?

Linear Mode