|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvem spiller hvad ?
| Se Afstemnings Resultat: hvilke af disse spil spiller jeg | |||
| sims 3 |
|
3 | 60.00% |
| world of worcraft |
|
2 | 40.00% |
| Deltagere: 5. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke spillet World of Warcraft i lang tid. Min egen WoW-konto har jeg givet videre til en ven, idet at jeg ikke gider spille det mere
![]() Sims 3 spiller jeg dog jævnligt.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Jep. Det var fordi jeg manglede en ordentlig computer.
Lånte en vens WoW-konto til at spille lidt, men droppede det igen.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
lige for tiden spiller jeg nogle (MM)RPGer såsom Oblivion, World of Warcraft(går lidt i arena så jeg kan få noget ordentligt gear) og Guild Wars. venter på spillet Starcraft II kommer ud, så jeg kan spille noget strategisk. der er desværre for mange fejl og glitchs i Empire: Total War (damn you SEGA..)
og venter selfølgelig også på Guild Wars 2. men der går rygter om det først kommer til 2011 og hvis det tager for lang tid med Starcraft går jeg nok i krig med det nye Command & Conquer 4: Tiberium Twilight der kommer her til januar ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
Har valgt World of Warcraft
det er et for godt spil ''Mann''og spiller/spillede det tit ![]() (har hack men ordner det!)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:59.

Men ellers er det nok Mass Effect, Jeg skal gennemføre det for 4 gang. Mass Effect 2 kommer jo her den 29. jan 

Linear Mode