|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
mono.net og Webs.com
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hør da bare lidt musik mens du læser!
Hej folkens Jeg har i et stykke tid været helt væk fra Snyd.dk men I'm back now! Jeg vil bare lave denne tråd fordi, hvis I vil have support om "mono.net" eller "Webs.com" så er jeg klar til at hjælpe jer Hvad er dette for nogle hjemmesider? Begge hjemmesiderne er steder hvor man kan lave en gratis hjemmeside. Hvad!? Koster en hjemmeside ikke penge? Jo, men det behøver det jo ik'! -.- Får jeg lige så god service hvis hjemmesiden er gratis?? Nej, desværre ikke. Hvis du laver en hjemmeside hos mono.net kommer din gratis hjemmeside til at hedde: (Dit navn).mono.net. Og hvis Webs.com (Dit navn).webs.com -Go' fornøjelse med jeres gratis hjemmeside! Sidst redigeret af iJonas; 04-01-10 kl 07:22. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Citer:
Sidst redigeret af iJonas; 04-01-10 kl 07:26. |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Dot TK - Renaming The Internet er mit ord til dig få et gratis domæne
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Mange Dot TK sider er utroværdige ifølge pålidelige kilder. Personligt har jeg også selv erfaret diverse ting som folk benytter Dot TK til. Herunder phishing/scamming, virus/malware spredning, og diverse andre ting som vi helst ikke vil have finder sted på vores computere.
Med ovenstående sagt, mener jeg selvfølgelig ikke at det er farligt at oprette en side hos Dot TK, men at folk der selv har hjemmesider hos Dot TK, ofte bruger dem til det helt forkerte, derfor er der også mange der helst holder sig fra Dot TK hjemmesider. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ja men hvis man nu kun bruge det til sine egne sider og ikke går ind op andre af disse "dot.tk" sider som er oprettet kan det da ikke skade nogle eller noget?
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Dot.TK er ikke skadeligt. Den måde som nogle bruger Dot.TK domæner på, er skadelige. Dette skaber et generelt synspunkt omkring Dot.TK hjemmesider, og derfor er der mange som generelt holder sig væk fra ALLE Dot.TK hjemmesider.
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja sådan tænkte jeg også.
Men nu hvor jeg har oprettet en "kortere link til min hjemmeside", så håber jeg da at ingen vil lade sig skræmme af dem. Min side hedder originalt hamuns internet, spil og anime blog men nu hedder den munikiki.tk. Ja jeg kunne dog godt bruge en af de der "kortlink" sider, men synes nu jeg ville prøve det.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:58.

Jeg har i et stykke tid været helt væk fra Snyd.dk men I'm back now!

Linear Mode