|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
(PC)kan ikke spille sims 3 :-(
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2009
![]()
|
er der nogen som kan hjælpe mig . jeg har lige købt sims3 men når jeg vil starte spillet for jeg følgene meddelse :
"kunne ikke starte spillet, enheden 0 kan ikke kører denne titel, dit grafikkort understøtter ikke minimum shader model 2. opgrader venligst dit kort" hvad betyder det er der noget jeg kan gøre så jeg kan spille sims3 håber der er nogen som kan hjælpe . |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit grafikkort er ikke godt nok, eller driverne du har til grafikkortet er forældet.
Dit grafikkort skal kunne understøtte mindst DirectX 9.0. Du kan forsøge at opdatere dit grafikkorts drivere, samt DirectX. Først vil jeg lige høre, hvilket grafikkort har du? Hvis du er i tvivl, kan du gå ned i ''Start'', derefter trykke på ''Kør''(Hvis du bruger Vista eller Windows 7, kan du søge efter ''Kør'' og derefter klikke på det). Når du har åbnet programmet ''Kør'', skriver du følgende: dxdiag Nu burde et nyt vindue, med nogle informationer omkring dit system gerne komme frem. Oppe i toppen vil du se at der er forskellige faner, hvori der står ''Skærm'' ''Lyd 1'' ''Input'' samt andet. Tryk på fanen hvor der står ''Skærm''. I toppen burde der nu stå noget lignende dette: Navn: Grafikkortets Navn Producent: Grafikkortets Producent Chip-type:Osv. Hvad jeg ønsker af dig, er følgende: Grafikkortets navn, samt dato for din driver. Datoen for din driver kan du se ude i højre side af skærmen.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Okay.
Det første du kan gøre, for at opdatere dit grafikkorts drivere, er at klikke på dette link: Intel® Driver Update Utility for graphics drivers - Check for the latest driver Det starter automatisk et Java Program på Intel's hjemmeside, som leder efter de drivere du har på din computer, og angiver om du har den nyeste driver, eller ej. Hvis dette ikke virker, kan du prøve gå ind på denne side: http://downloadcenter.intel.com/Sear...troller+Family Der skal du i toppen vælge hvilket styresystem du benytter dig af. Derefter skal du i den næste boks, vælge ''Drivers''. Derefter vil der formentligt poppe én eller flere drivere op, nedenunder boksene. Hvis du er i tvivl om hvilken driver du skal hente, kan jeg udpege det for dig, hvis du blot kan fortælle mig hvilket styresystem du benytter dig af.
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
det virkede ikke den siger stadig det samme når jeg prøver at starte spillet :-(
og ved testen siger den jeg har den nyeste driver lidt ææv ææv . hvad gør jeg så , kan man købe nyt grafikkort eller skal der en ny comp til for at kunne spille sims3. og takker for hjælpen hidtil :-) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Hvis du benytter dig af en stationær PC, afhænger det af dit bundkort, samt din strømforsyning. Dit bundkort skal kunne understøtte det grafikkort du nu ønsker at sætte i den, derudover skal din strømforsyning i PC'en være god nok, til at et nyere grafikkort kan køre i din PC. Er strømforsyningen ikke god nok, ender du ud med at din computer enten ikke gider tænde, efter du har sat dit nye grafikkort i, eller også vil grafikkortet blot ikke virke.
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
okay , det er en bærbar jeg har , jamen så må jeg langs og kikke efter en ny comp , men regner med det bliver en stationær :-) men du skal have tusind tak for hjælpen :-) ellers havde jeg sikker at og bøvlede med det endnu
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Det var så lidt
![]() Ja, stationære er også det bedste at gå efter hvis man vil have en fleksibel PC. En bærbar er god, idet at man kan tage den med sig omkring, uden de store problemer, og så fylder den heller ikke nær så meget. Dog er det svært at skaffe nyt hardware til en bærbar. Nogle få producenter kan godt udskifte grafikkort, processor, m.m. for deres kunder, men normalt udskifter de det kun, hvis den bærbare PC har en hardware fejl, eller på anden måde er gået i stykker. Personligt benytter jeg mig af en bærbar PC, da jeg ikke har brug for meget mere end dette. Godt nok var det en dyr sag, på 10.000kr, men den holder dog også i længere tid ![]() Har tidligere haft en stationær PC. Men der var så meget bøvl med plads, på mit værelse, idet at jeg både skulle have skrivebord, kontor-stol, samt andre ting og sager. Til sidst brændte den dog også sammen, og på skrotpladsen røg skrivebord, kontor-stol, skærm, PC, samt nogle få andre ting ![]() Men til dem som har pladsen til det, vil jeg klart anbefale at man går efter en stationær frem for en bærbar, så længe man er sikker på at man ikke har i sinde at tage sin computer med sig omkring alt for tit. ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:54.

Linear Mode