|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Julegaver
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hva' fik du i julegave i år? :O
bare lav listen og så skriv om du er glad for dem eller ej ![]() jeg fik en Toaster. 2x 3kg. håndvægte pizzasaks (min mors bror fik også en )en ny computer stol (min gamle var gået i stykker) Friends. første, og anden sæson Two And A Half Men. første sæson og den jeg kommer til at bruge allermest. min helt nye egen G500 Laser Mus fra Logitech! ja, jeg er glad for mine gaver. jeg fik hva' jeg manglede og hva ellers skal der til for at være glad for dem? hva' med jer?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er hvad jeg fik:
![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Ekstern Harddisk på 1 TB (700 Kroner)
500 Kroner's gavekort til fona (Glæder mig til at se nogen nye titler der interresere mig) Splinter Cell Conviction - Collectors Edition (500 Kroner) Det var så det. Jeg ønskede mig ikke mere end det så det er fint ![]() Er glad for alle mine gaver. Har ikke mere plads på min harddisk pga. alle de downloads jeg laver, alle de spil jeg går rundt og køber osv. Så Harddisken er fed nok, men den bedste gave var nok Splinter Cell: Conviction. -Peace out
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:54.

)

Linear Mode