|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Bruger vi Action Replay code manager??
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Snyd.dk..som jeg er medlem af... ehh jeg ville bare vide(fra modearators/Admin) om snyd.dk også Modtager Action Replay koder??
fordig jeg har en million koder til det ![]() hve ik om det er det rigtige tråd men.. skal jo starte et sted.
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Nu jeg ikke moderator eller admin men syntes faktisk det var en god ide for det er jo nærmest de endeste koder der er til dsi/ds.
Syntes helt klart i skulle lave en kalgori med action replay. Mit action replay virker ikke mere og jeg ander ikke hvorfor. Jeg starter det trækker det ud putter spillet i vælger koderne så starter jeg spillet og så går den i hvid (ved godt plager og sige sort men den går altså i hvid)
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Teknisk set så kan jeg ikke lide at der bliver brugt Action Replay, GameShark o.l. nok fordi jeg spiller Pokemon spil, og at få pokemoner med de nævnte kodemetoder, er ikke tilladt da "RP" pokemoner ikke er tilladt i deviserede turneringer... man kan også let blive udsat for hertz på nogle pokemon hjemmesider, ens ID no. kan blive skrevet i listen med advarsler om at man ikke skal bytte med ham eller hende.
Grunden er at der er kommet noget nyt GTS (Global Trade Station).Men det er op til SnydAdmin, hvis han siger god for det, så ser jeg helst der ikke kommer noget til Pokemon...
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 22-12-09 kl 12:13. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
Hmm
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
det kunne være fedt at have en tråd me' Action Replay
men det ville jo samtidig og fylde meget på snyd.dk. Der er mange koder til Nintendo Ds/ps2 o.s.v. altså Mega mange!
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2011
Sted: Amager
Alder: 21
![]()
|
Hej blackjack jeg er meget interesseret i de koder du skriver om til action replay. Jeg har nemlig prøvet alt men de koder jeg kan finde er kun til uk ell us osv. til pokemon black og white ^^'
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
UK versioner = EU/AU versioner, derudover da man ikke må bruge AR (af gode grunde) til Pokemon version spillene, hjælper vi ikke med. Nok også derfor Nintendo er begyndt at bruge nogle særlige ribbons til deres events pokemoner, disse ribbons forhindre at man ikke kan bytte pokemonen via GTS o.l.
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Din spil version afhænger af hvor du har købt det henne bla. pga. sprog i spillet. Men hvis det er ena f de europæiske sprog, høre det under EU som hovedområde.
UK (Engelsk sporgversioner i EU feks til spil der er solgt i Danmark): Cheat Codes for Pokemon Black Version (UK) on Nintendo DS - Codejunkies DE (Tysk sprogversion i EU): Cheat Codes for Pokemon Black (DE) on Nintendo DS - Codejunkies FR (Fransk sprogversion i EU): Cheat Codes for Pokemon Black (FR) on Nintendo DS - Codejunkies SP (Spansk sprogversion i EU): Cheat Codes for Pokemon Black (SP) on Nintendo DS - Codejunkies Hvis spillet er købt i Danmark skal du bruge UK versionen. Alle NDS spil har en "serienr" (seriebogstaver). på spilkortet, slutter den med EUR skal du have et af sprogversioner der er i EU.
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
så håbede på om det måske kunne være at man skulle have nogle andre koder. |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:54.

Grunden er at der er kommet noget nyt GTS (Global Trade Station).

Linear Mode