|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
"Draw With Me"
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey jeg syntes i skulle se den her video:
Jeg syntes det er en vildt genial video. ![]() Liiidt creeepy slutning, men hva' faen' .. ![]() Jeg ved ikke om jeg skulle have posted det her under "Sjove/Dårlige YouTube Videoer", for den er hverken sjov eller dårlig. ^^ |
|
|
|
| Skulderklap til God of Cheating af: | quake112 (20-10-09) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Seen before... Og må sige at den også er rørende
... Også har den rigtig god pointe. Der var også en anden version hvor musikken var bedre...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
jeg synes at den er fantastisk og jeg var lige ved at
på et tidspunkt men jeg forstår ikke hvis drengen kunne kaste et kridt over glas muren kan pigen da høre drengen på et tidspunkt og hvis det ikke var for dig god of cheating havde jeg aldrig set denne fantatiske video. håber der kommer en toer ![]() Sidst redigeret af quake112; 20-10-09 kl 13:24. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
drengen bankede så hård at han ikke kunne høre den?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
mente at drengen slog på glasset så hårdt at han ikke kunne høre hvad pigen råbte til ham?.
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:45.

... Også har den rigtig god pointe. 

Linear Mode