|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvad fik du idag?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |
|
StarFox-Gamer
![]() |
Citer:
Jeg har i forvejen en flot GameCube-konsol i platinumfarve, men jeg kan bare ikke få nok af den konsol. Synes den er fantastisk, selvom den havde en hård levetid. Overvejer at købe endnu en ![]() I morgen skulle jeg gerne modtage et Nintendo Wii-spil Endless Ocean. Købt brugt for 200kr. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hillerød, Danmark
Alder: 18
![]()
|
Skulle have fået Hitman blood money idag, kom først efter 10 dage (bestilte det online på fona.dk) og så var det det fucking forkerte spil...da jeg gik ned for at bytte det havde de det ikke mere...fucking dårlig service
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hillerød, Danmark
Alder: 18
![]()
|
Fik en Hitman Collection med de tre første spil i (codename 47, silent assassin og contracts) skulle oprindeligt have fået Hitman Triple Pack (med Blood Money i) det var net tilbud og kostede kun 100 kr.
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lol.. dem har jeg også, men har mest spillet codename 47, ret fedt efter min mening, men jeg fik afinstalleret det så jeg sidder fast ved en af de første baner (den sætter sig fast efter ca. 5 skridt) IRRETERENDE
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Beowolf - The Game. Fedt nok, og ok grafik. Kan bare ikke få mit keyboard til at virke sammen med det.
Ellers fik Tony Hawk's American Wasteland til PS2, for nogle dage siden. Hmm. Nye bukser. ![]() Sorry. Måske var den lidt halv død, men necromanc'ede den lige. lol? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For et par dage siden købte jeg en ny mobiltelefon: HTC Touch Diamond og er absolut glad for købet. HTC'en erstatter min tunge laptop da jeg kan komme på nettet fra de fleste steder via 3G eller WiFi.
Alt fra GPS, normal browser, email, IM, office programmer, 2 kamera, video. Jeg har alt jeg skal bruge i denne lille sag.
|
![]() |
| Tags |
| fik, handel, hvad, idag, kr., spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:37.

【ツ】

Linear Mode