|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Hvad fik du idag?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#22 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har været en god og dårlig dag. Min kat har været syg og havde den til dyrlægen i dag for at blive checket. Mens den var ved dyrlægen havde jeg brug for at forkæle mig selv så købte sku både en brugt bil og et nyt 32" fladskærms tv
Nu kan der spilles PS3 igen.Katten har fået konstateret en nyresygdom - er bedøvet lige nu, men skal sådan set bare på noget skånekost for at rette op på helbredet. Men dyr dag - dyrlægeregning, 2*HDMI kabler+adapter, brugt bil og fladskærm ![]()
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
For et par dage siden bestilte jeg et HDMI-kabel hjem til PS3'en, så jeg håber på, at få det senere i dag . |
|
|
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Moderator
:O har overvejet at købe det, folk på andre forums siger det er et "must" vis man ka li stratei spil, test det lige og fortæl om det var pengene værd?
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| fik, handel, hvad, idag, kr., spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:37.

【ツ】

.

Linear Mode