|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Min Nye Hjemmeside
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg Hotelhabbo28/Jonas
har lavet én hjemmeside: www.SikkerHabbo.Mono.net - Forside Sikkerhabbo.mono.net - Vi vokser så det knager Selvom der kan være mange fejl ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cool side
Lidt stavekontrol her og der kunne dog gøre den endnu bedre ![]() Thumbs up herfra.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hey fed hjemmeside
![]() hvis du har lavet den fra bunden så er det godt klaret. (Du har garateret brugt kompozer ik?) og som de andre siger så er der diverse stavefejl, men de kan rettes, og måske ville det være en ide at lave en slags opdaterings liste hvor du skriver hvilke opdateringer du har lavet...vent lige lidt. Var der ikke noget om at man ikke måtte reklamere for andre hjemmesider? Nok bare mig.... men hvorfor så ikke lave en tråd med hvor vi kan vise vores hjemmesider. På den måde kunne vi "reklamere" dem på en tråd. (jeg ville også nemlig vise min hjemmeside). EDIT: ja ok ikke helt en hjemmeside men det er en blog jeg har ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 25-07-09 kl 19:10. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | iJonas (24-07-09) |
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2009
Sted: Jorden
![]()
|
Citer:
![]() Citer:
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:30.

Har du selv skrevet den i html?

Linear Mode