|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Min Nye Hjemmeside
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Derudover informerede han os også om at han lige ville sige til når hans hjemmeside er færdig, og det har han gjort. Idet at han også har været på Snyd.dk i lidt tid, gør det det også endnu lovligere, da vi ved at han ikke bare er en der har tilmeldt sig, for at reklamere. Derudover kan vi også guide ham videre, og fortælle ham om de stavefejl, ændringer, osv. der kunne rettes. Folk som ''jorgenb'' oprettede sig jo udelukkende for at reklamere. Sådan går jeg stærkt ikke ud fra tilfældet er med hotelhabbo, og nu skal vi tænke på at hotelhabbo kun er 9 år gammel, og at man i den alder sikkert ikke engang skænker reklamering den større tanke. Det eneste du, Hotelhabbo, skal huske på, er at du ikke må pådrage os noget ansvar omkring din hjemmeside. Hvis en af os tilbyder at hjælpe til med din hjemmeside, gør vi det helt frivilligt, og uden forpligtigelser. Derudover skal du også huske på at du fremover blot skal holde dig til denne tråd, når det angår din hjemmeside. Der er ingen grund til at oprette en ny tråd, hver gang der sker noget nyt på siden(Det er blot en konstatering, ikke en advarsel, da du selvfølgelig ikke har gjort det endnu). Opretter du et forum, der skal høre til din hjemmeside, må du ikke reklamere om denne. Ønsker folk at være medlem af den, skal folk nok selv finde ud af det, idet at vi vil se det som et forsøg på at ''stjæle'' medlemmer fra vor forum, hvis du reklamere om det. Derudover har jeg kun at sige, held og lykke med hjemmesiden i fremtiden Den kan jo næsten kun blive bedre.
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | iJonas (24-07-09) |
|
|
#14 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
aha.
ok da. jamen så undskylder jeg min skepticisme.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
den er i signaturen, hvor der står "min blog", ja ved godt den ikke er helt fra bunden og sådan, men havde havde selv lavet designet. Men er igang med at lave en hjemmeside, men den er ikke færdig endnu. (jeg har heller ikke sat den op på nettet,) men skal nok vise jer den en dag
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:30.

Den kan jo næsten kun blive bedre.

ok da. jamen så undskylder jeg min skepticisme.

Linear Mode