|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Tandpasta på risede CD'er ;)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Hvis du har en ridset CD liggende hjemme, som du ikke kan spille og ikke rigtig gider og tage i butikkerne for at købe en ny, kan du putte tandpasta på din ridset CD, hvis den hakker ind i mellem. Smør det godt og grundigt på hele CD'en. Ikke for meget heller ikke for lidt, også lig den i fryseren en dag eller noget, tage den ud og enten fjern det med vand eller bare med et viskestykke eller noget i den stil.
VUPTI så virker den helt sikkert. Hvis CD'en er for meget ødelagt, virker det ikke vil jeg sige. Har selv prøvet det flere gange og det virker !! ![]() |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til Yalleh21 af: | theniels789 (05-07-09) |
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tja... jeg vil nu sige at tandpasta er dårligt fordi det kan godt være den ideholder nogle ting som renser CD´en men jeg tror nu den før det værre fordi man også er nød til at bruge vand = den bliver skadet.
det kan godt være den bliver mindre ridset men jeg tror den nu vil blive mere skadet af det... bare min mening
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja også det Aldrig på noget på forsiden af disken som Tandpasta-vand-eller noget flydende! det ville ødelægge billed'et på forsiden (hvis der er en) men så går spillet itu. Har prøvet det med mit gamle Gta san andreas og nogle andre
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Har En Renser Hvor Man Setter CD'en På Og Dreger CD'en Rundt Så Skulle Den Være Ren Jeg Har Ikke Prøvet Tandbasta Men Det Er Det Themaster Siger Vand Er Ikke Godt For CD'en
![]() ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:25.

Linear Mode