|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
tillykke tråden
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tja... kan se at vi har sagt tillykke til daniel Tillykke Daniel
men jeg tænkte nu på at at lave en "tillykke tråd" fordi at så behøver vi nemlig ikke at lave en tråd for hver person... også kan vi ligesom ære moderatorene og admin lidt mere end "bare" at skrive det i præsentations tråden ![]() Derfor vil jeg gerne sige tillykke til Huma som har fødselsdag nu ![]() yay
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 24-06-09 kl 07:33. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ehm, ja. Tillykke til Huma!
![]()
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
tillyke med dagen. håber den er/bliver/har været god
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak.
![]() Iøvrigt.. så blev jeg også student den 15. Juni (som var min sidste eksamen). Og det betyder at der er igen mere tid til Snyd.dk (bla. med den lange snydkode artikel som SnydAdmin ved noget om.. den er bare mega lang.. så holdt nemlig pause med den ).
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Kan godt selv huske da jeg fik min - good times.Ser frem til den lange artikel ![]()
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 24-06-09 kl 17:18. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
FEDEST!!!! MEGA ULTRA STOR TILLYKKE med huen... Jeg har kun været igennem den første år -_- men jeg overlever nok
![]() og det lyder spændene et med den der du er i gang med.... og vil også sige held og lykke i fremtiden ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 24-06-09 kl 17:09. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| fødelsdag, tillykke |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:19.

【ツ】

Linear Mode