|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Så er det snart sommer-ferie tid!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej drenge, og piger. Så er det snart tid til..Sommer-ferie
jeg glæder mig helt vildt! 1.skal i 7klasse næste år ![]() 2.skal til Portugal i sommer ferien, så kommer ik' meget på snyd.dk lidt tid=D 3.skal prøve at sætte så mange snydkoder ind på denne side som muligt i ferien 4.ville vide om Jer snyd.dk medlemmer skal noget godt i ferien ![]() Læs Her Under!. P.S denne tråd tager ik' imod sjofle svar.
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
du er heldig jeg skal kun til sverige i 3-4 dage. så jeg får god tid til at snyde
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
HAHAH jeg har haft ferie siden 1. juli.
![]() men altså: 1. jeg går på HTX 2. årgang efter ferien. 2. jeg skal arbejde SÅ MEGET!. + at jeg skal Iran (ca 1 uge). 3. bare rolig jeg er allerede i gang med at editere min super mario galaxy anmeldelse. jeg kommer nok til at blive færdig i løbet af næste uge. 4. jeg kommer nok til at lave 2-3 (måske 4) anmeldelser. 5. jeg vil også lave nogle tutorials (guides) til forskellige ting. fx. har allerede lavet en top 10 over de bedste gratis programmer man kan have (som ligger på youtube). husk at kigge på min blog (håber ikke at det var for megen reklame)Offtopic: 6. jeg har lige hørt at skive kulturcenter limfjord BIOGRAFEN + BADELAND + TRÆNINGSCENTER + NOGLE ANDRE SPORTCENTRE ER GÅET KONKURS!. OG LUKKET! -_- Erhem. Synes bare det var irriternde ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Min ferie starter på en måde d. 26. Juni. Men de første 2 uger af min ''ferie'' er jeg dog sygemeldt, idet at jeg skal have foretaget en operation. Mine 2 ugers sygemelding er efterfulgt af 5 ugers ferie fra arbejde.
Skal ik lave det helt vilde i min ferie... At slappe af er nok det primære. Derudover skal jeg begynde at træne lidt oftere nu da der vil være tid til det. Llers er min ferie stort set ladt til tilfældighederne.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sove sove sove...så enkelt er det!
![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
hehe
godt at høre nogle så tråden jeg skal nok også dovne lidt=D det er min natur, glad at høre i skal have det godt....de fleste ![]() Kærlig hilsen Blackjack
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
av... taizun... det lyder ikke så godt. Håber da at du får det godt
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
Har ikke selv meget ferie (igen i år) - men vil dog tage den mere med ro med arbejdet når der køres Tour de France (elsker det skide cykelløb
)Hvis andre af jer ser Touren, kan i jo evt. deltage i Manager spillet på http://dr.swush.com/tour_2009_plus/ -- Jeg laver en snyd.dk liga hvis der er andre end mig. Men ellers vil jeg nok være mere aktiv herinde - har den seneste tid knoklet med mange af mine andre projekter, der blev syltet lidt mens jeg byggede Snyd.dk op. Nu er der lidt mere ligevægt i projekterne og intet der sejler fuldstændigt, så håber på at kunne udvikle Snyd.dk lidt mere og få fyldt snydekoder i indekset. Og tak til de stjerne gode moderators der har været over Snyd.dk som en høg mht. oprydning i forummet og godkendelse af kommentarer i indekset! You rule!
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
der sker ikke meget nyt, har en depression så jeg er ikke i skole alligevel. men jeg kommer nok til at sove lidt mere, og være mere aktiv på Snyd.dk og self spille
![]() og ja, tak til moderaterne for jeres gode arbejde Take Care!
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:18.

(håber ikke at det var for megen reklame)

Kærlig hilsen Blackjack

【ツ】

Linear Mode