|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
jeg skal købe rachet kender i et godt sted at købe det
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Spillet er nok billigst på netgiraffen.dk for nylig; de har den på tilbud til 136 kr. (158 kr. med fragt).
Her er linket til spillet på hjemmesiden: Ratchet og Clank 1 - PS2 - NetGiraffen - Legetøj Online Hilsen mmiikkkkeell PS: Hvis du skal finde det billigste sted at købe et spil kan PriceRunner - Sammenlign priser og find de bedste tilbud online bruges til at sammenligne online spilpriser. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til mmiikkkkeell af: | freddyz (11-05-09) |
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: jorden
![]()
|
Citer:
tusind tak ![]() ![]() ![]() Sidst redigeret af freddyz; 16-05-09 kl 12:29. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, jeg plejer som en hovedregel altid at søge på Amazon.co.uk: low prices in Electronics, Books, Music, DVDs & more .
Derefter går jeg ind på CoolShop - Danmarks laveste priser, med prisgaranti. Dag til dag levering af spil til PC, PS2, PS3, PSP, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS samt Blu-ray film. og søger efter spillet(Bemærk: Coolshop yder gratis porto, hvilket er en kæmpe bonus). Hvis jeg kan finde spillet billigere på Amazon.co.uk(Vel og mærket +porto), så køber jeg det normalt der. Men ellers vil jeg råde dig til at bruge CoolShop til dette formål ![]() Fandt lige spillet for dig her: Ratchet & Clank 1 Platinum/PS2 - CoolShop - Danmarks laveste priser, med prisgaranti. Dag til dag levering af spil til PC, PS2, PS3, PSP, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS samt Blu-ray film. Inde på CoolShop koster spillet 158kr, og der skal du ikke betale for fragt. Det er selvfølgelig det samme du skal af med hos netgiraffen, men en anden fed bonus hos CoolShop, er at hver gang du har købt for 300kr, vil du få tildelt 1 stk. rabat-point. 1 Rabatpoint = 10kr rabat. Jeg har indtil videre 3 rabatpoint, og jeg regner med at jeg vil forsøge at spare en masse sammen ![]()
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: jorden
![]()
|
Citer:
![]() Citer:
![]() |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg bruger altid Coolshop til online køb af spil. de er billige og leverer hurtigt.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:10.

Linear Mode