|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Apple og EA
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter hvad jeg har læst mig til, er det blot en snak der kører rundt, og ikke noget seriøst, endnu. Det er ikke ligefrem seriøst nok til at man kan kalde det et rygte, da sådan et ''rygte'' ville sprede sig LANGT hurtigere end det har gjort de sidste 24 timer
![]() Om denne snak bliver til virkelighed, eller om det blot fortsætter med at være en chit for en chat, finder vi vel nok snart ud af. Skulle det gå hen og ske at Apple opkøber EA, kan jeg ikke forestille mig at der skulle komme noget utroligt dårligt ud af det. EA kommer med meget stor sandsynlighed stadig til at køre under samme ledelse, og man vil stadig se en masse brilliante spil blive udgivet af EA. Min konklusion: Der er intet at bekymre sig om ![]()
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Men som du siger, så er det sikkert for at få flere af EA's spil ind på Mac platformen, og derved udvide deres forbrugergruppe. ![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg synes MAC pcen ikke burde gå ud i at være en "alt i en" computer. Fordi det samme har windows gjort og se hvordan det er!...
MAC burde være et arbejds computer og windows burde være et spille computer, og linux burde være en "lav strømforbrugs-eyecandy showoff" computer ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
hahaaha. den var go'
hvorfor dog have en computer som ikke bruger meget strøm og ser pæn ud hvis man ikke kan bruge den til noget? det er ligesom et helt vildt dyrt billede som man ikke kan hænge op ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
og det passer. jeg mener der er ikke så mange programmer (jo man kan godt arbejde lidt fx. office osv. men ikke så meget hardcore school works.) til linux og den ser flot ud.
det er også derfor at linux skal være gratis. fordi så (hvis man kan) lave sin egen udgave af linux også bagefter lave lidt showoff med hvad sin pc kan. Derfor kan det være en god ide, at have windows og linux i en og samme computer da man kan bruge linux derhjemme også bruge windows (eller mac) på skolen eller når man er ude.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| appel, rygte |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:05.

hvorfor dog have en computer som ikke bruger meget strøm og ser pæn ud hvis man ikke kan bruge den til noget? 

Linear Mode