|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Jeres favoritsang
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
#13 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
dette blev vist på mtv engang da jeg var helt lille
(ADVARSEL! kan indeholde en nøgen krop, men da det er TEGNET er det på EGET ANSVAR!) (og hvis nogen skulle være i tvivl så er det ghost in the shell) faktisk er alle sange mine ynglings sange, men jeg blev helt glad da jeg fandt den her... tror jeg endelig fandt indgangen til min anime interesse. kan godt lide de der videoer hvor anime og musik bliver blandet, ligesom med daft punk og kanye west... (orginale video)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:04.

men jeg kan godt lide en ved navn: Chariot

Linear Mode