|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
video med leveren
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
som titlen siger har jeg brug for en hjemmeside hvor jeg kan finde en video med leveren til et skoleprojekt. gerne noget alla lægens bord hvor de fortæller noget om den. jeg vil meget gerne have den inden kl. 21.00 tak
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er der noget (bør ikke ses, hvis man ikke kan lide at kigge inde i en krop)
Desværre kunne det kun blive på engelsk Lab Video - Duodenum, Pancreas, Liver, & Gallbladder
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
årh man jeg kan huske engang for nogle uger siden hvor jeg brugte en hjemmeside som handlede om dette.
Desværre kan jeg ikke huske hjemmesidens navn eller noget andet desværre. Men søger på livet løs for at finde en anden eller denne hjemmeside. edit: og desværre fandt jeg ingen videoer som har med leveren at gøre. søger stadig
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 15-04-09 kl 19:10. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes vist ikke synderligt mange dokumentarprogrammer, der omhandler leveren på dansk - dermed ikke sagt at der slet ingen er!
Et par YouTube-søgninger gav lovende resultater: Beklageligvis er alt på engelsk .Held og lykke med projektet !Sidst redigeret af † Daniel †; 15-04-09 kl 19:16. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
tak for alle tingene men jeg kan ikke bruge det på engelsk da vi har nogle i min klasse der ikke er så gode til engelsk
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
du kunne jo oversætte det?
men tænkte på om du måske kunne bruge noget med videoer med kræft eller lever sygdomme?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aye. det er garanteret ikke så svært at oversætte med en ordbog i hånden
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
jeg fremlagde idag, og min lære sagde det var flot
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
ja
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:03.

.
!

Linear Mode