|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
Gratis gulddage til spigo
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig lidt tilbagemeldinger på mit nye tiltag. Det drejer sig om gratis gulddage til spigo på vipprofil.dk Er der nogen der kunne tænke sig at tjekke set ud, og komme med lidt tilbagemeldinger? På forhånd tak ![]() |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til Gratiswow af: | nisse14 (12-10-10) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kender desværre ikke Spigo men held og lykke!
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Ville være meget fedt hvis du kunne få det problem fixet... Browser: Firefox |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det sådan en side ligesom PrizeRebel.com | Free Xbox 360 Live Points, Free Wii Points, Free Xbox 360 Games, Nexon Cards! ?
Kan ikke åbne den ![]() |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Der findes et væld af sider derude, der bruger netop dette koncept.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
hvad får de ud af det?
de giver jo bare ting væk gratis
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
er det ikke ulovligt?
svar: SELVFØLGELIG! det kan godt være de er gode men jeg stoler ikke på dem
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Der tager du helt og aldeles fejl themaster.
Det er overhovedet ikke ulovligt, så længe de blot følger nogle retningslinjer. Det siden får ud af det, er penge. For at optjene point skal man besøge nogle hjemmesider hvor man så enten skal svare på nogle spørgsmål, tilmelde sig nyhedsbreve, købe merchandise, osv. Hver gang man besøger en af disse hjemmesider, får selve siden(I dette tilfælde, vipprofil.dk) penge. Det er lidt det samme koncept der bruges her på Snyd.dk, men her opfordrer vi blot ikke folk til at besøge reklamerne der nu skulle være på siden. Men hver gang nogen besøger reklamerne her på Snyd.dk, får siden en sum penge. Sådan er det jo også ude i den virkelige verden, hvor folk har sponsorere, osv. Anyways.. De penge siden optjener på at folk besøger disse reklamer, bruger de på at købe WoW Gamecards, VIP Profiler til diverse sider, osv. til de folk der nu har optjent nok point til det. Her er en liste over lignende sider: PointShop.dk - Optjen point og shop gratis! freefood.dk - Gratis mad til danskerne Pointjunglen.dk - Tjen Point & Vind Guldkisten - Spændende præmier hver dag Shopo - Gratis modetøj, gratis make-up TrendGirl.dk - Konkurrencer for trendy piger
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
hvad får man så selv ud af det vis man skal købe for at få point? ^^
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Du skal ikke give en reje for at opnå points, men det vil fremskynde point-processen at udnytte købs-tilbudene.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:57.

de giver jo bare ting væk gratis

Linear Mode