|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Ordet er frit Her kan du skrive om alt mellem himmel og jord. |
den værste dag i dit liv..
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
som overskriften siger skal i skrive om den værste dag i dit liv (indtil videre) som har totalt vendt op og ned på alt i din hverdag
jeg kan lige så godt starte. det var den dag jeg fandt ud af jeg havde ADH og skulle skifte skole det lidt noget lort for alle dem på min nye skole er lidt nogle.. "weirdo's" i forhold til min gamle skole. jeg syntes ikke selv jeg passer ind, men det kan jeg jo ikke bestemme
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
Tjaa lad mig se den dag jeg var 2år oh havde minigitis eller hvad det hedder (det er en meget livsfarlig sygdom) var 5min for at dø
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg efter en 3-5 timers operation i øret, efterfølgende fik nedsat hørelse, hvilket jeg i dag stadig må lide af - svært hørehæmmet! Det forbliver et livsvarigt problem.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
den dag da jeg var 5 mm. fra at blive blind på venstre øje. se det var uhyggeligt
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Hmm.. Vil ik ligefrem sige det har vendt op og ned på mit liv..
Men den værste dag i mit liv var nok den dag jeg fik et 5-Mands mål lige i hovedet. Det var en efterårs dag i 1999(Tror jeg), og jeg var ude og spille fodbold med en ven. Målet jeg står ved, var så faldefærdigt, at man næsten kunne vælte det ved at puste til det. Så scorer min ven så, og så bliver jeg sur, og sparker til nettet i målet, og så sidder min fod fast. Jeg prøver derfor at hive min fod løs, hvilket resulterer i at jeg vælter bagover, og målet så kommer væltende lige i smasken på mig... Har utallige gange tænkt hvor sindsygt det egentligt er at den lille skulle ramme mit hoved... Det jo den mindste kropsdel(Hoved, Krop, Ben). Men det endte med at jeg brækkede begge kindben, smadrede 5-6 tænder løse, fik en rigtig alvorlig hjernerystelse, og derudover fortalte min mor mig at hun ikke kunne holde ud at kigge på mig, fordi mit hoved var helt blodigt. Lægerne fortalte efter at jeg blev indlagt, at jeg var heldig at jeg ikke døde af det, og sjovt nok var der en læge der ved en fejl havde kommet til at skrive i journalen, at jeg havde fået en fodbold i hovedet.... Prøv og forklar hvordan man kommer til at få sådanne skader af en fodbold ![]() Har heldigvis ikke fået nogen livsvarige skader(Af hvad jeg kan se og føle) efter dette uheld. EDIT: Har forresten også nogle billeder, der blev taget cirka 1 uge efter ulykken, hvor jeg ligner en zombie Kan prøve at scanne dem og lægge dem herind når jeg får tid.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Game Freak!!
Hold da op, det er da rædsomme ting, jeg har også en der har vendt alt på hovedet
Da jeg var tre, begyndte mit hoved at gøre lidt ond, den næste dag kunne jeg mærke det blive værre, sådan fortsatte det i en uge. Min far, mor og jeg tog til lægen, som sendte mig videre til hospitalet. De kunne ikke finde ud af hvad det var, så jeg fik det bare værre og værre. 4-5 dage efter hospitals besøget fik jeg det bedre, indtil at jeg blev 4. Jeg havde hovedpine næsten hver til jeg blev 10, hvor jeg blev påkørt bagfra, hvorefter jeg fik et ordenligt piskesmæld (lidt det samme som forstuvet nakke, dette bliver bare ved længere) Så kom jeg på Hospitalet for cirka 1-2 år siden, hvor jeg skulle undersøges IGEN..! Nå, men jeg blev sendt videre til Glostrup hospital, da man troede jeg havde noget der hedder tourette. Jeg blev undersøgt, fra top til tå, og lægerne fandt ud af at jeg lider af noget kaldet OCD (også kendt som tvangstanker), jeg er nu i behanling for mit OCD, og lever mit liv meget bedre end før. Det skyldes de læger jeg talte med på Glostrup. nå, det var så det grundlæggende i mit liv ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Travian freak
![]() ![]() ![]() |
Hmm må være da jeg var lille og min far var ved at lave en bil, nysgerrig som man er så lille gjorde jeg som jeg ikke må gik om bag i bilen, gled og en blot ( en ting som holder noget fast) den var tæt på mit øje, men hoppede over og i dag har jeg "kun" 4 stæng i panden fra det :S Havde den ramt øjet var jeg i hvert fald blevet blind, hvis ikke jeg var blevet slået ihjel af det :S
Også kom min fod ind i et hjul på en crosser hvor huden blev brændt af, hvilket resulterede i besøg hos lægen hver anden dag... |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
En anden dårlig oplevelse fra min side, var dengang jeg ved uheld fik en cigaret i øjet. Gud ske tak og lov blev jeg ikke blind, men ondt det gjorde det - uden tvivl. Sidst redigeret af † Daniel †; 06-03-09 kl 12:57. |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
omg sådanne "vilde" skader har jeg aldrig haft...
det eneste jeg fik var da jeg cyklede ned fra trappegangen på trejde etage. på en boligblok. men det er ikke den værste... den værste "dag" i mit liv var nok den gang jeg var hen imod 13-15 år. Da pokemon dillen (tiden) gik. Jeg kunne stadigvæk godt lide pokemon og de andre serier. Der kendte jeg intet til anime endnu. Men altså, vennerne drillede med mig osv. med det. Så det var ikke en køn skole tid jeg fik. gudskelov at jeg er ovre. Den tid. Og jeg kan nyde mit liv igen. ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:56.

det lidt noget lort for alle dem på min nye skole er lidt nogle.. "weirdo's" i forhold til min gamle skole. jeg syntes ikke selv jeg passer ind, men det kan jeg jo ikke bestemme

- moderator siden september 2008.

Linear Mode