|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
Pivot til movie maker
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja altså jeg har siddet og leget lidt med en pivot film, men kan ikke få det over i movie maker
![]() Der står: Filen C:\Programmer\Pivot Stickfigure Animator\animations\Juggling.piv er ikke en understøttet filtype, og den kan derfor ikke importeres til Windows Movie Maker. .rar virker heller ikke ![]() Hvordan ændrer jeg filtypen? På forhånd tak ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benytter du Pivot Stickfigure Animator?
Svaret er ganske simpelt: Gem filen i .GIF format. Dernæst overfører du filen ind i Movie Maker, hvor du kan redigere i den lige så tosset du vil .![]() Et billede siger mere end tusind ord. Sidst redigeret af † Daniel †; 22-02-09 kl 11:16. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
tillykke med dine 500 indlæg
![]() og hvad er Moviemaker?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Game Freak!!
Citer:
![]() TAAK ![]() ![]() ![]() Windows MovieMaker er et program der er på alle Windows computere (eller næsten, vist ikke helt gamle)
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
hvor finder jeg denne moviemaker? ^^
jeg kan godt lide at side og rode med video klip og så lime dem sammen så man får en lille film har selv lavet et par sjove film med mig og mine venner på mobilos, kunne godt vise jer dem vis jeg vidste hvordan jeg fik dem ind på computeren
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:55.

.
Linear Mode