|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
Pivot til movie maker
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kender jeg selvfølgelig ikke til, hvilket format din mobil lagrer filer som, men denne mini selvskreven guide skulle vist virke for de fleste.
1. Overfør videoen til din computer via et overføringskabel, som kan købes til hver model/mærke. Søg på nettet for yderligere information om dette. Måske virker bluetooth, men det er hverken noget jeg kan be- eller afkræfte. 2. Importer filen ind i Movie Maker og begynd din redigering. 3. Til slut trykker du på Gem på computer og venter et lille minuts tid afhængig af, hvor stor filen er. 4. Dernæst uploader du den færdiggjorte fil på TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting (husk at vælge video fremfor image) og kopierer det nederste link (Direct Link for Layouts). Egentlig bør dette måske være en tråd for sig, skidt da nu med da .Sidst redigeret af † Daniel †; 24-02-09 kl 19:38. |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
oh, tak
jeg vil prøve dette i over morgen da jeg skal til "klub aften" i morgen og sove i dag ![]() du kan jo bare trykke kopier og så sæt ind i en ny tråd ^^ tror dette vil hjælpe en del
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:55.

.

Linear Mode