Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Spil Trailer & Video > Optag Video & Lyd
Bekendtgørelser

Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt.

Jing: Optag desktop eller screenshots

Svar

LinkBack Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 22-04-10, 23:35   #1 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

17 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard Jing: Optag desktop eller screenshots

Faldt over en super fed tjeneste Jing | Add visuals to your online conversations hvor du virkelig nemt kan tage screenshots, tegne på dem og sende til en ven. Eller du kan vælge at optage en video bid hvor du kan tale og vise rundt med musen på skærmen.

Hvis i fx. oplever fejl ved snyd, vil dette være en genial metode for jer at optage og vise mig hvad der går galt, så jeg nemt kan rette det uden selv at skal forsøge at genskabe en fejl.

Test det ud og lad mig høre om ikke det virker godt. Det er i hvert fald blevet et fast arbejdsredskab for mig nu, til at gøre kommunikationen mellem venner/kollegaer nemmere mht. IT relateret ting.

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 23-04-10, 00:14   #2 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Test optagelse: TechSmith | Screencast.com, online video sharing, 2010-04-22_2357

Rigtig fedt program. Al arbejde bliver gjort for en. Man behøver ikke at tænke på at skulle gemme filen, eller hvor man skal uploade den. Begge dele gør den automatisk ved tryk på én enkelt knap.

Uploadede lige hurtig en test optagelse til screencast. Eneste nuværende minus, ville nok være at jeg har lidt problemer med FPS(Frames Per Second(Billeder I Sekundet)).
Jeg ved ikke om der er andre der har samme problem, og om det generelt er en lav FPS Jing optager med. I så fald regner jeg da med at Jing Pro optager med en højere FPS.

EDIT: Det skal lige siges, at FPS-problemet først opstår når filmen er uploadet. Der er intet FPS problem imens jeg optager.

Anyways, fedt program. Vil helt sikkert blive nyttigt.

PS: Bruger du Jing Pro?

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."

Sidst redigeret af Taizun; 23-04-10 kl 13:37.
Taizun er offline   Citer
Gammel 23-04-10, 00:34   #3 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

er det dig som står bag programmet?

det ser ud til at virke perfekt til bug reporting genialt tror sgu jeg kommer til at bruge det tit

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 23-04-10, 00:40   #4 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Det er TechSmith der står bag programmet, samt ScreenCast.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Gammel 23-04-10, 10:23   #5 (permalink)
Aktiv Medlem & Skribent

lundahl's Avatar

Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
lundahl har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 6,509, Level: 52 Points: 6,509, Level: 52 Points: 6,509, Level: 52
Level up: 80% Level up: 80% Level up: 80%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

Citer:
Originalt skrevet af SnydAdmin Se Indlæg
Faldt over en super fed tjeneste Jing | Add visuals to your online conversations hvor du virkelig nemt kan tage screenshots, tegne på dem og sende til en ven. Eller du kan vælge at optage en video bid hvor du kan tale og vise rundt med musen på skærmen.

Hvis i fx. oplever fejl ved snyd, vil dette være en genial metode for jer at optage og vise mig hvad der går galt, så jeg nemt kan rette det uden selv at skal forsøge at genskabe en fejl.

Test det ud og lad mig høre om ikke det virker godt. Det er i hvert fald blevet et fast arbejdsredskab for mig nu, til at gøre kommunikationen mellem venner/kollegaer nemmere mht. IT relateret ting.
Ja elsker også det program har brugt det meget lang tid på min oldings mac fordi den var så langsom kunne det ikke køre alle de andre screen recordere men "Jing" køre rigtig hurtig og på mac lagger den aldrig. Ved ikke med PC

Sidst redigeret af lundahl; 23-04-10 kl 10:23. Grund: Stave Fejl
lundahl er offline   Citer
Svar

Tags
jing, optag video, tag screenshot

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:33.