|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
søger record program
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Hypercam2 (Godt! Og hvis den lagger vil videoen bare gå hurtigere så man ikke kan se det)
Camstudio (Kan lagge men koster ingen ting) Xfire (Kun til at Optage gaming men lagger næsten ikke) ScreenToaster (Gratis online recorder sm er helt gratis og optager i HD men har mange fejl. Bonus!: Ingen download) Du kan bruge CNET (Download.com) til at downloade søge og downloade disse programer Håber du kan bruge det.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Prøv og tjek dine indstillinger i Xfire der kan du se det
![]() Start Xfire -> Log ind -> Gå op i værktøjer og tryk der efter på valgmuligheder -> Gå nu til Xfire in game Der kan du se hvad du skal trykke for at optage Du kan også ændre så du fx recorder på F6 istedet for ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du går ind på hans hjemmeside og læser det der står, vil du kunne se og læse at det er en guide.
Hvis det var forsøg på at hacke, ville han i det mindste have gjort noget ud af at få folk til at skrive brugernavn/kodeord et eller andet sted. Og dette er ikke tilfældet. PS: Andre gode optager-programmer: Fraps - Kræver en god computer hvis man vil optage de nyere spil. Men er et rigtig godt program, da det kan optage i rigtig høj kvalitet. Koster en lille slat penge. WeGame - Er gratis. Kræver blot at man registrerer en bruger hos wegame.com og downloader programmet.
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Jeg fandt dog ud af hvad der var årsag til problemet. Det er ens lyddrivere der gør det. På Vista og Windows 7 kan man skifte imellem forskellige lyd-enheder. For at kunne optage lyd. Har du Vista eller Windows 7, så højreklik på lyd-ikonet i proceslinien, tryk Optagelsesenheder, og højreklik på Stereo Mix(Wave Output) og aktiver det. Derudover er det også bedst at have den primære lydenhed aktiveret, under Afspilning, for at få den bedste lydkvalitet.
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg mener vi har haft sådan et indlæg før:
http://www.snyd.dk/forum/ordet-er-fr...t-godt-et.html nå men igen siger jeg at camstudio er den bedste. Det egner sig bare ikke til spil. Jeg prøvede fraps og den virke 100% perfekt, da jeg optog HL2 lost coast. Den kunne endda optage i 60 fps og spille uden at det gik i lag.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| record optag |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:50.

Linear Mode