|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
Hvordan laver man en lille film???
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej alle sammen!!!
Jeg sad bare lige og kedede mig lidt... Men så fandt jeg ud af jeg godt kunne tænke mig og lave min helt egen film! xD Altså ikke noget stort, bare noget man tegner, eller noget i den stil... Det var bare vis i kendte et lille program til det (-; ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tegner? snakker du om stop motion?
Jamen så kan du tage et billede af hver bevægelse også ligge dem ind i WMM (windows movie maker). Du finder WMM i start -> øverst. (hvis du har vista) Eller start -> tilbehør (for XP) håber du kunne bruge det til noget ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
På facebook er der en som har skrevet omkring et "stickman" program kaldet "privot".prøv at søg det på google.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig Themaster
der findes et program der hedder privot.. et stick figure animations program som du ka lave alt muligt sjov med har haft det men kan ik huske siden=D som sagt så prøv at google=)
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
det her er pivot ------>
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
nice!! fik et mindre grine flip over den vidio der
![]() men jeg kiger på det ![]() |
|
|
|
| Skulderklap til In-Gamer af: | combatcarl (13-04-10) |
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En hurtig søgning på Google gav dette: Downloads - Pivot Stickfigure Animator 2.2.5 - PC World
PS: Det hedder Pivot, ik Privot =)
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
prøv om du kan få 3.0. mener vist at den er udkommet
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
Det kommer an på, hvad for en film du har tænkt dig at lave. Men ved alle animerede film skal du lave ét billede efter hinanden (som du måske ved, men skriver det bare lige så det er på plads).
Du kan sådan set lave alting i Paint, men det er svært og tager lang tid ved nogle ting. Så hvis du vil lave en stickman film vil et godt program være Pivot. Du har en færdiglavet stickman figur som du så kan gøre hvad du vil med ved at sætte dens kropsdele på plads. Hvis du vil lave en anime/manga agtig film, kan du tegne det i hånden først på et stykke papir, ligge det ind på din computer, og derefter lægge farver på det (Paint er god til det). Men man skal være rimelig god til at tegne, og det tager også rimelig lang tid. Kan ikke rigtig finde nogle programmer til at lave anime, som ikke koster noget. Da du kun vil lave en kort film for sjov, har jeg kun sat nogle gratis metoder ind, men hvis man vil lave en mere professionel film, vil Adobe Flash være en god løsning. Håber det hjalp ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:49.

der findes et program der hedder privot.. et stick figure animations program som du ka lave alt muligt sjov med

Linear Mode