|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
Fruity Loops - Musik Videoer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har i lidt tid arbejdet på nogle forskellige numre i et musik-producerings program der hedder Fruity Loops Studio.
Indtil videre har jeg fået lagt 3 numre ind på YouTube, men der kan stadig arbejdes lidt på dem. Her er de 3 numre: Bach - Prelude in C Major (Dette stykke kender i sikkert. Lige for tiden bruges den i 2-3 forskellige reklamer på TV) Beethoven - Für Elise Tetris Tema Sang Hører en del klassiske klaver-stykker. Derudover er klaver-stykker også de nemmeste for mig at reproducere i Fruity Loops Studio. Lige for tiden arbejder jeg på følgende numre:
For det meste prøver jeg at lytte mig frem til tonerne, og derefter forsøger jeg mig frem i Fruity Loops Studio, ved at opbygge stykket som jeg tror det er spillet på et klaver. Indimellem benytter jeg mig dog også af nogle klaver guides på youtube, hvis jeg sidder helt fast. Kunne godt bruge nogle forslag til nogle klassiske stykker som jeg kunne reproducere. Derudover ville jeg også gerne høre hvad I synes om de stykker jeg har lagt in på YouTube indtil videre.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 20-03-10 kl 17:19. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg så dem godt på youtube. Det er fedt lavet
især für lise. Glæder mig til at se den færdige.men en du kunne lave var måske pokemon sangen eller mario XD. Ved godt det ikke er klassikere men det ville være sejt hvis du kunne ![]() men hvis du gerne vil spille piano så burde du tjekke den her program ud: Synthesia, Piano for Everyone men andre som du måske kunne spille: Titanic - My heart will go on clint mansell requiem for a dream
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 20-03-10 kl 18:01. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Har overvejet at lave Mario tema sangen
Kan godt være jeg vil prøve det.
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Det lyder rigtig godt Taizun, og syntes 1. video viser meget godt (via fruity loops går jeg udfra?) hvor vildt det egentlig er at spille klaver/musik på højt plan.
kræver en koordinering hvor jeg må stå helt af ![]() Kunne være sjovt hvis du kunne lave "Beautiful Blue Danub af Johann Strauss II" -- Var docking melodien på Elite (et gammelt spil jeg brugte rigtig meget tid på)
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Beautiful Blue Danube kender jeg godt. Vil lige føje den til min liste over de stykker jeg vil forsøge mig med Tror dog det bliver lidt svært, da der er mange forskellige instumenter med i stykket, så det at reproducere den på klaver vil måske komme til at lyde lidt ''tomt'' når man sammenligner den med Johann Strauss' stykke ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:48.

især für lise. Glæder mig til at se den færdige.
Kan godt være jeg vil prøve det.

【ツ】
Linear Mode