|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
Video converter
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Hej. Jeg leder efter en video converter, den skal helst kunne lave HD video'er og
skulle kunne håntere formaterne wmv, avi, flv, mpg, mp4, rm(Real Audio/Real video), 3gp og sidst men ikke mindst vob. Og nu skal i ikke sige avs4you fordi det er sååååå langsomt på den her pc eller prsim video converter (nch software) fordi jeg skal opgradere til lorte plus pakken ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
super duper:
SUPER © den konventere fra alt til alt (i præncippet) men det eneste irriterende er at du selv skal bruge dit hoved for finde download linket... den er lidt svær at finde. du kan lige prøve at finde den selv...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
men du fandt den ik? det lyder da godt
men tro mig det er det hele værd.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
![]()
|
Der Findes Også En Online Converter Som Free online media file conversion (Document, Images, Audio, Video & Archives), Zamzar - Free online file conversion, Online FLV Converter - Directly convert online FLV/YouTube to AVI/WMV/MP4/MOV/3GP/MP3/iPod/PSP,
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 17-09-09 kl 15:27. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
det ligger nederst
hvor der står "encode (active files)" du ved også hvordan man ligger filerne ind i programmet ik?
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:44.

eller 

men tro mig det er det hele værd.

Linear Mode