|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
tv på pc
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
EDIT: det er ligemeget jeg fandt ud af det
nej jeg snakker ikke om at SE online tv programmer på pcen, men at se det på tvet på pcen. altså hvis I kender HDMI metoden til at se pcen på tven. Det er den omvendte metode jeg snakker om. nogen ideér hvordan man gør det? Dette skal nemlig bruges til at optage de spil man spiller på tvet. - jeg tænkte på at bruge min tv som har forbindelse til DVD/VHS indgang og overføre billederne via DVD/VHS (ved at indstille kannalen til tv AV1 eller AV2) til pcen. jeg kan nemlig på den måde bruge et program til at optage. - en anden metode kunne måske være at overføre sin spille konsol til pcen skærmen direkte, men så kommer spørgsmålet om hvordan jeg skal optage det? håber ikke at i blev forvirreret ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 19-06-09 kl 20:45. Grund: jeg har fundet ud af det, i kan godt slette denne her indlæg hvis i vil. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Du fandt ud af hvordan? Vil du skrive her hvordan du gjorde, jeg vil nemlig også meget gerne vide det
![]() Jeg kan nemlig også kun finde ud af hvordan man bruger HDMI kablet til at se oc'en på tv skærmen, men ikke omvendt. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
ok Det kan godt være lidt komplikeret hvis jeg skriver det her, derfor vil jeg også lave en video idag (eller imorgen) hvor jeg forklarer dette.
men ellers: du skal bruge: - en konsol - en computer med composite indgang og program til at optage tv med (fx. windows media center) - en composite kabel (altså de kabler hvor farverne er hvid, rød, gul) (din konsol burde have det) - det du skal gøre at istedet for at sætte konsol kablerne (hvid, rød, og gul) i Tv´et så sætter du dem i computeren. (kun meget få bærbar har dem, men jeg taler om en stationær) - derefter skal du tænde computeren og åbne programmet til at optage tv med. - du indstiller programmet til AV2 (eller AV1) også vælger du "sammensat video" eller "composite" (en af tingene). - også optager du håber det hjalp her er videoen som jeg skrev om et billede af hvordan den ser ud på wiien http://www.gamebits.dk/images/nonames-video_wii.jpg
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 21-06-09 kl 13:29. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
jamen jeg lyder da godt
og ja det er da sjovt at vi har den samme computer :P
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:44.

og ja det er da sjovt at vi har den samme computer :P
Linear Mode