|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Optag Video & Lyd Find hjælp, guides og tricks til at optage dine egne videoer ordentligt. |
Optage Programmer - Kender i et Godt et ? ..
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Øhm, jeg tænkte på om nogen kender et godt optage program, der evt. kan zoome ?
Har osse set en del der har en farvel cirkel/firkant om deres mus når de optager og jeg tænkte på om nogen herinde vidste hvad de bruger/gør ? ![]() Ved ikke om det er noget de gør i deres edit program, så hvis det er tilfældet så lad være med at flame mig for at være noob ! xD På forhånd tak ^^ - GoC :b |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
yea... jeg tror også de fleste bruger disse programmer, til at zoome med optage programmet. jeg tror nu og vil editere programmet. men det er så smag og behag. Jeg bruger nu camstudio fordi at jeg kan lave zoom fra starten (optage en lille størrelse) også bruge en funktion i programmet til at "følge efter" min mus
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]() - Tak ! |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
du kan se en lille demo af hvordan den fungere hvis du går ind på snyd.dk´s forside.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du skal filme i fuldskærm, vil jeg anbefale Fraps.
Det kan hverken zoome ind eller lave cirkler men er effektivt i spil, fordi du selv bestemmer frameraten, den skal optage med, hvilket hjælper både dig og dine optagelser. Mht. zoom bruger jeg Sony Vegas. Det kan lidt mere end det sædvanlige . |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vis du skal optage i spil kan du også bruge Xfire. spillet lagger dog og grafikken er ikke særlig god.. Hypercam er fint
IMO
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| camtasia, fraps, hypercam, microsoft movie maker, movie maker, optage programmer, sony vegas, xfire |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:43.

.

Linear Mode