|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo Wii Snak om computerspil til Nintendo Wii eller omkring Wii generelt |
[INDEKS] Udsmykning til Wii
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
hej
Jeg vil gerne have et eller andet til at gøre min Wii pænere? Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan noget henne? Flyttet til Nintendo Wii - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 11-11-08 kl 10:34. |
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
altså hvis du mener at man kan "case modde" sin wii tror jeg det bliver svært.
men ellers kan du jo selv male/spaye dine ting på. 1. tag et stykke papir og klip et mønster ud (så mønsteret er et hul) 2. tag wiien og læg mønsteret på også spray den med maling (eller noget) men vil på det kraftigste anbefale dig at passe på at du ikke beskadiger din wii. Da jeg selv ikke har gjort det. Men det kunne da være en ide. men OMG PRØV AT SE DE HER VIDEOER DETTE ER CASE MOD!!! MEN PRØV SELV AT SØGE EFTER DET PÅ YOUTUBE.COM "wii case mod"
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:37.

Linear Mode