|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo Wii Snak om computerspil til Nintendo Wii eller omkring Wii generelt |
Hjælp til Super Mario - Wii
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2010
![]()
|
Vi har nu samlet alle stjerner - næsten - vi har ikke kunne få åbnet bane 7.6 op og 8.7 - ellers er alle stjerne samlet. Er der nogen som ved hvordan vi får åbnet disse baner op
På forhånd tak Ivan og søn |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
I verden 7 i den level hvor du er i tårnet (tower levelen) skal du finde en "hemmelig vej". Hvor den så går op... (se ovenstående video, den kan måske hjælpe dig) Det samme med 8-7 levelen... der er den en hemmelig vej du skal hen. Håber videoen kan hjælpe dig. (protip: hvis du går til starten af spillet, altså hen til toad tower, altså der hvor man kan se videoer for sine stjenemønter, kan du se hvordan man kan komme igennem dem.)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2010
![]()
|
Det var super med bane 7 - men Bane 8 er stadig lidt et problem - har prøvet at bruge stjerner i starten - men den viser ikke genvej - så kan stadig ikke finde 8.7 - så er der nogen som kender genvejen - så 8.7 dukker op - så sig til
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:36.

Linear Mode